زن جوان تهرانی دزد کیفش را با ماشین در پاسداران زیر گرفت! / او با اتهام قتل روبرو است!

به گزارش رکنا، اواخر آذر امسال تصادف مرگباری در خیابان پاسداران تهران به بازپرس وحید ناصری اعلام شد. به‌دنبال این گزارش تحقیقات آغاز و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد راننده یک خودروی خارجی در تصادف با مرد موتورسواری، باعث مرگ او شده است.

در تحقیقات اولیه راننده خودرو که زن جوانی بود گفت: سوار بر خودروام بودم که موتورسواری دوترک به ماشینم نزدیک شد. آنها ابتدا با قمه لاستیک خودروام را پنچر کرده و ضربه‌ای نیز به شیشه زدند.

بعد از آن موتورسواران کمی از خودروام فاصله گرفتند اما ترک‌نشین موتور پیاده شده و به سمت من آمد و با تهدید کیف پولم را سرقت کرد و بلافاصله سوار موتور شد تا فرار کند من که خیلی ترسیده بودم شروع به حرکت کردم اما چون اعصابم به هم ریخته بود و خیابان هم ترافیک بود همزمان موتور سارقان با خودروی من و یک پراید که در حال عبور بود تصادف کرد و موتور و سارق روی زمین افتادند اما همدستش فرار کرد من خیلی ترسیده بودم و قصدم آسیب زدن به آنها نبود.

در حالی که زن جوان چنین اظهاراتی را مطرح می‌کرد، به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران کارآگاهان به بازبینی دوربین‌های مداربسته محل تصادف پرداختند. فیلم‌ها نشان می‌داد که سارق پس از سرقت کیف زن جوان بلافاصله سوار بر موتورشده تا از آنجا فرار کند اما زن جوان با خودرو به تعقیب آنها پرداخته و چند متر آن طرف‌تر با خودرو به موتورسیکلت برخورد کرده و باعث مرگ سارق شده است.

در ادامه تحقیقات خانواده پسر جوان شناسایی شدند و پس از ثبت شکایت از زن جوان گفتند: پسرمان برای کار به تهران آمده بود و نمی‌دانستیم چه کار می‌کند الان هم از این خانم به اتهام قتل پسرمان شکایت داریم. از سویی بررسی سوابق کیفری مرد موتورسوار حکایت از آن دارد که او به اتهام کیف قاپی چندین بار بازداشت شده بود. این پرونده در جریان است.

کدخبر: 863810 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟