انهدام باند سارقان میلیاردی خودروها در اصفهان / ماهرانه سرقت می کردند + عکس

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: درپی سرقت 2 دستگاه خودروی سواری پژو در شهر اصفهان و شکایت مالباختگان به پلیس بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود :کارآگاهان با بررسی های میدانی و انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی هویت 4 سارق سابقه دار که به صورت باندی اقدام به این سرقت ها می کردند را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ ترکیان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: متهمان که در ابتدا منکر انجام این سرقت ها بودند اما در نهایت پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به 11 فقره سرقت خودرو، 2 فقره سرقت موتورسیکلت ، 2 فقره سرقت جفت پلاک و یک فقره سرقت داخل خودرو اقرار و 2 مالخر اموال مسروقه را به کارآگاهان معرفی کردند.

سرهنگ ترکیان ارزش اموال به سرقت رفته توسط متهمان را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر 40 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با راهنمایی سارقان 2 خریدار اموال مسروقه در یکی از استان های همجوار شناسایی و کارآگاهان این پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل سکونت آنها اعزام و هر دو نفر در یک عملیات ویژه دستگیر و به پلیس آگاهی استان اصفهان انتقال یافتند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه مالخران مقادیرقابل توجهی از لوازم و قطعات اوراق شده سرقتی خودرو ها به همراه یک دستگاه وانت مزدا، یک دستگاه وانت پیکان و یک دستگاه موتورسیکلت که همگی در شهر اصفهان سرقت شده بودند کشف شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی از انجام مراحل استرداد اموال مسروقه به مال باختگان خبر داد و گفت: در پایان بر عزم جدی پلیس آگاهی در شناسایی و برخورد با سارقان تأکید کرد و از مردم خواست آموزش و هشدارهای پلیس را در جهت پیشگیری از وقوع سرقت مدنظر قرار داده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.

بهمن راعی / اصفهان

کدخبر: 863096 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟