این 2 جوان را می شناسید؟ / گوشی موبایل تهرانی ها را روی هوا می قاپیدند + عکس بدون پوشش

به گزارش رکنا؛ سرهنگ کارآگاه " علی ولیپور گودرزی "  اظهار کرد: با وقوع سرقت‌های سریالی موبایل‌قاپی در جنوب تهران بخصوص در محله‌های "فلاح"، "خانی‌آباد" و ... موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار گرفت‌.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص کرد، 2 مرد جوان با یک موتورسیکلت مشکی رنگ، طعمه‌های خود را که در خیابان که مشغول تلفن صحبت کردند بودند را شناسایی و در زمانی مناسب اقدام به موبایل‌قاپی کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه پرونده‌های زیاد موبایل‌ قاپی با این شگرد در پایگاه دهم پلیس آگاهی تهران تشکیل شده بود، عنوان کرد: کارآگاهان در نخستین گام راهی صحنه‌های جرم شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم هویت متهمان سابقه‌دار را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی در گام بعدی با افزایش گشت‌های انتظامی در جنوب تهران را افزایش دادند و متهمان را هنگام موبایل‌قاپی مشاهده و آنها را در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی گفت: متهمان که با یکدیگر از گذشته دوست بودند، پس از انتقال به پایگاه دهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر ۱۰۰ فقره سرقت موبایل‌قاپی در محله‌های جنوبی تهران اعتراف کردند.

وی افزود: در بررسی‌های بیشتر تعدادی تلفن‌همراه مسروقه کشف شد و ۶۰ مال باخته پس از مراجعه به پایگاه دهم پلیس آگاهی متهمان را به عنوان سارق موبایل خود معرفی کردند همچنین کارآگاهان تحقیقات شبانه‌روزی را برای شناسایی مالخر این پرونده کلید زدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران خاطرنشان کرد: دستور انتشار چهره بدون پوشش این 2 سارق جوان از سوی بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران صادر شده است و در صورت شناسایی شهروندان  جهت تشکیل پرونده به پایگاه دهم پلیس آگاهی تهران واقع در عوارضی تهران قم مراجعه کنند.

 

کدخبر: 862309 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟