جزییات حمله وحشتناک جوان اردبیلی به کادر درمان/ بینی پرستار داوطلب بیمارستان  شکست

به گزارش رکنا، روز گذشته ابراهیم علیزاده کادر کمک پرستاری بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل توسط همراه بیمار مورد ضرب و شتم قرار گرفته و از ناحیه بینی دچار شکستگی شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

آنطور که شواهد نشان می دهد و طبق گفته کادر بیمارستان، تخصص مورد نظر برای تکمیل دوره بیماری پدر همراه بیمار که اقدام به ضرب و شتم کرده، در بیمارستان امام خمینی (ره) وجود نداشته برهمین اساس هم تصمیم به انتقال وی گرفته شده است.

دکتر رضا ایماشی معاون درمان بیمارستان امام خمینی (ره) در گفت و گو با خبرنگار رکنا در توضیح علت ضرب و جرح کادر درمان بیمارستان توسط یکی از همراهان بیمار اظهار کرد: یکی از بیماران بیمارستان قرار بود برای تکمیل روند درمانی به یکی دیگر از بیمارستان ها اعزام شود و برای این کار هم آمبولانسی در نظر گرفته شده بود که به همراه بیمار یک پرستار یا کمک پرستار هم در مسیر اعزام شود.

وی افزود: همراه بیمار که برای اعزام پدرش به بیمارستان دیگر، در بیمارستان امام خمینی حاضر بود توقع داشت کمک پرستار در هر ثانیه آنهارا همراهی کند در صورتی که در هیچ بیمارستانی برای هر نفر بیمار  قطعا یک پرستار یا کمک پرستار وجود ندارد و به محض رسیدن آمبولانس کمک پرستار در محل حاضر شده بود و هیچ تاخیری وجود نداشت.

دکتر ایماشی اضافه کرد: پس از حاضر شدن کمک پرستار در محل که جوانی 32 ساله است و از نیروهای داوطلب بیمارستان خصوصا در دوران کرونا بوده است، همراه بیمار در اقدامی وحشتناک به کمک پرستار آقای ابراهیم علیزاده حمله کند و بینی او را می شکند، اما همکار ما در بیمارستان هیچ اقدامی برای دفاع از خود انجام نداد و در نهایت صبوری رفتار کرد.

وی با اشاره به اینکه همراه بیمار مذکور اکنون در بازداشت  است گفت: هم بیمارستان و هم پرستار بیمارستان از همراه بیمار شکایت کرده است و روند قانونی ادامه دارد.

معاون  درمان بیمارستان امام خمینی ره اردبیل هم چنین گفت: برای پدر بیمار شخصی که به پرستار بیمارستان حمله کرد، هیچ شرایط اورژانسی وجود نداشت و فقط برای تکمیل دوره درمان قرار بود اعزام شود، بیمار کاملا در شرایط استیبلینگ بود و همراه بیمار به دلیل بی قراری یا نگرانی دست به این کار زد.

وی خاطرنشان کرد: همکار ما در بیمارستان امام خمینی ( ره) دوره درمانش را تکمیل کرد و بیماری هم که قرار بود اعزام شود، اعزام شده و هیچ مشکلی در روند درمان او ایجاد نشده است.

کدخبر: 862108 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟