2 کشته در تصادف هولناک تریلر با لیفان در زنجان

به گزارش رکنا؛ سرهنگ عظیمی افزود: بر اثر برخورد  یک دستگاه خودروی سواری با یک دستگاه تریلر در کیلومتر ۲۹ محور زنجان – خرمدره متاسفانه راننده و سرنشین لیفان در دم فوت کردند.

وی، علت حادثه را انحراف به چپ راننده خودروی لیفان اعلام کرد و گفت: بر این اساس از رانندگان تقاضا می‌شود با سرعت مطمئن و رعایت تمامی نکات و اصول رانندگی راهی جاده‌ها شوند.

رئیس پلیس راه استان زنجان ادامه داد: برای رانندگی در شرایط جوی نامساعد، قبل از بارش نزولات آسمانی باید پیش بینی‌هایی لازم صورت گیرد تا از حوادث ترافیکی جلوگیری شود و علاوه بر آن رانندگی در جاده‌های لغزنده مهارت خاص خود را برای هدایت خودرو می‌طلبد.

عظیمی تاکید کرد: مسافرانی که قصد تردد در جاده‌های کوهستانی را دارند قبل از حرکت از سالم بودن سیستم گرمایشی، برف پاک کن و لاستیک‌های خودرو اطمینان حاصل کنند و تا حد ممکن مقداری ذخیره آب و مواد غذایی به همراه داشته باشند.

وی رعایت سرعت مطمئن و احتیاط کامل را از مهمترین عوامل موثر در کاهش حوادث رانندگی در شرایط لغزندگی جاده‌ها دانست و گفت: در زمان بارش نزولات آسمانی اصطکاک لاستیک خودرو و جاده به شدت کاهش و احتمال تصادف افزایش می‌یابد.

 

کدخبر: 860607 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟