زن جوان وقتی از سفر بازگشت با پیکر نیمه جان شوهرش روبرو شد / همه زندگی شان را برده بودند + جزییات

به گزارش رکنا ، چند روز قبل زن جوانی هراسان با اورژانس تماس گرفت و گفت: همراه فرزندم به مسافرت رفته بودم و زمانی که به خانه برگشتم، با خانه‌ای به‌هم ریخته و پیکر نیمه‌ جان همسرم داخل اتاق روبه‌رو شدم.

با تماس زن جوان، امدادگران راهی محل شده و مرد جوان به بیمارستان منتقل شد. مرد جوان 2 روز در کما بود و پس از به هوش آمدن در تحقیقات گفت: مدتی قبل قصد خرید طلا از یک مرکز تجاری داشتم که با اردلان آشنا شدم. او به من گفت به‌جای خرید طلا بهتر است که در بازار ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنم. اردلان می‌گفت بازار طلا و سکه نوسانات زیادی دارد و بهترین راه برای حفظ سرمایه و درآمدزایی ارز دیجیتال است.

مرد جوان ادامه داد: سر همین مسأله با هم دوست شدیم و مدتی هم تلفنی با هم در رابطه بودیم. تا اینکه همسرم به مسافرت رفت و من که تنها در خانه بودم اردلان را به خانه‌ام دعوت کردم تا روش خرید و فروش ارز دیجیتال را به من آموزش دهد. وقتی اردلان به خانه‌ام آمد برایش چای آوردم. بعد از پذیرایی از اردلان و خوردن چای بی‌هوش شدم و دیگر چیزی متوجه نشدم، زمانی که به هوش آمدم متوجه شدم اردلان ارز و سکه‌هایی را که داخل خانه بود به سرقت برده است.

با شکایت مرد جوان تحقیقات به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت آغاز شد و در ادامه تحقیقات تصویر متهم به دست آمد. با تطبیق تصویر متهم در آلبوم متهمان اداره آگاهی، مشخص شد وی از سارقان سابقه‌دار اداره آگاهی است که با هویت جعلی خود را معرفی کرده و قبلاً نیز به شیوه آبمیوه مسموم اقدام به سرقت در پارک‌ها می‌کرده است و مدتی قبل نیز به اتهام سرقت به زندان افتاده و بعد از تحمل دوران حبس آزاد شده است. اما پس از آزادی از زندان، شگردش را تغییر داده و این بار تحت عنوان آموزش ارز دیجیتال اقدام به سرقت کرده است. با به‌دست آمدن این اطلاعات، تحقیقات برای دستگیری متهم فراری ادامه دارد.

 

کدخبر: 860578 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟