آتش افروزی مرگبار سارق سابقه دار پس از آزادی همدستش از زندان / او زنده زنده سوخت

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، اردیبهشت امسال رسیدگی به پرونده مرگ مشکوک جوانی در محدوده خیابان افسریه در دستور کار محمد وهابی بازپرس ویژه قتل تهران قرار گرفت.

تحقیقات نشان می داد فردی ناشناس مقتول را در حالی که به شدت سوخته بود به بیمارستان منتقل کرده بود و سپس متواری شد.ساعتی بعد مقتول به نام ناصر به دلیل شدت سوختگی جان خود را از دست داد و برادر او ادعا کرد که فردی با آتش افروزی عمدی اقدام به قتل ناصر کرده است. همچنین ادعا کرد که فیلمی از لحظه سوختن ناصر توسط فردی ناشناس برای او ارسال شده که احتمال می رود عامل جنایت فیلم را ارسال کرده باشد.

ادعای برادر ناصر بررسی شد و فردی که ناصر را به بیمارستان رسانده بود شناسایی و دستگیر شد. این مرد در اظهارات خود گفت:«مدتی قبل با ناصر به سرقت می رفتیم که من به دام افتادم و زندانی شدم. وقتی از زندان آزاد شدم سراغ سهم خودم از اموال مسروقه رفتم ولی متوجه شدم کسی آنها را از خانه ام ربوده است.با توجه به اینکه ناصر تنها کسی بود که از وجود این اقلام و جای آن با خبر بود، به او شک کردم و سراغش رفتم.اما او عصبانی شد و گفت حالا که به من تهمت می زنی خودم را آتش می زنم.من در آتش افروزی نقشی نداشتم و ناصر خودسوزی کرد.»

در حالی که رسیدگی به پرونده برای روشن شدن حقیقت ادامه داشت و از آنجایی که مشخص شد در لحظه آتش افروزی فرد دیگری جز ناصر و دوست بازداشت شده اش هم حضور داشته، ردیابی نفر سوم آغاز شد.

روز گذشته فرد دیگری در رابطه با این پرونده بازداشت شد و این فرد در اظهارات خود در شعبه دوم دادسرای جنایی تهران گفت:«من ناصر و دوست او را می شناختم اما روز حادثه در خانه او نبودم.ولی می دانم فردی که آنجا حضور داشته چه کسی بوده است.او یکی از دوستان ماست و او را می شناسم.»

با اطلاعاتی که این فرد در اختیار ماموران قضایی قرار داده است ردیابی نفر سوم هم چنان ادامه دارد تا ابعاد پنهان ماجرا روشن شده و راز مرگ ناصر بر ملا شود.

 

 

کدخبر: 860515 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟