بازداشت دزدان کابل های برق در ر اهر

به گزارش رکنا؛ سرهنگ آقاپور اظهار داشت: در پی افزایش وقوع سرقت کابل برق و مخابرات در سطح شهرستان اهر و خسارت به اموال دولتی و قطعی موقت برق و تلفن شهروندان و ایجاد نارضایتی عمومی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تخصصی و اشراف اطلاعاتی موفق شدند یک سارق سابقه‌دار غیربومی استان را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضایی و تعامل با همکاران انتظامی استان همجوار در عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس شهرستان دلالت دادند.

سرهنگ آقاپور گفت: در تحقیقات تخصصی به‌عمل آمده متهم به ۱۸ فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابرات با همدستی یک نفر از دوستانش از سطح شهرستان‌های اهر و هوراند و فروش اموال مسروقه به یک نفر مال‌خر اعتراف کرد که در همین راستا یک نفر مال‌خر با راهنمایی متهم در شهرستان پارس‌آباد دستگیر شد.

فرمانده انتظامی اهر بابیان این‌که متهمین به‌همراه پرونده متشکله در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: تلاش در جهت دستگیری همدست متواری متهم ادامه دارد و شهروندان هرگونه فعالیت مشکوک افرادسابقه‌دار را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی نمایند.

 

کدخبر: 860028 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟