تلاش امدادگران هلال احمران برای ساماندهی سیل زدگان

به گزارش رکنا؛ و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، علیرضا میربهاءالدین اظهارداشت: ۵۰ نجاتگر در قالب ۱۶ تیم عملیاتی حمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اقدام به خدمات رسانی به سیل زدگان ۱۴ روستای شهرستان‌های فنوج، ایرانشهر و نیکشهر استان کردند.

وی ادامه داد: از مجموع سیل زدگان شهرستان‌های جنوبی سیستان و بلوچستان ۸۸ آسیب دیده در چادرهای هلال احمر اسکان داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان توزیع ۲۳ دستگاه چادر امدادی، ۹۸تخته موکت، ۹۸ تخته پتو و ۲۲۴کیلوگرم نایلون، ۱۱۹ سبد غذایی ۷۲ ساعته، ۸۸ بسته غذایی یک ماهه، برنج و والور را از جمله اقلام توزیع شده بین سیلزدگان استان عنوان کرد.

وی گفت: هم‌اینک ۲۷ پایگاه ثابت و ۶ پایگاه موقت در سیستان و بلوچستان با ۲۱۰ نفر امدادگر برای خدمات رسانی به شهروندان و مسافران فعال است.

میربهاء الدین افزود: نیروهای امدادی هلال احمر در راستای رسیدگی به حوادث احتمالی به صورت شبانه روزی در پایگاه‌های امداد و نجات بصورت آماده باش کامل هستند.

وی از فعالیت یک فروند بالگرد در اجرای این طرح خبر داد و گفت: ۶۷ دستگاه خودرو شامل خودروی نجات، آمبولانس، وانت کمکدار نیز جهت اجرای طرح زمستانه در حوادث آماده به کارگیری است.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اظهارداشت: هموطنان در صورت بروز حوادث می‌توانند با شماره ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

 

کدخبر: 860003 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟