مجرم فضای مجازی اینستاگرام در شهرستان فاروج دستگیر شد

به گزارش رکنا ،  یوسف شاکری، رئیس پلیس فتا خراسان‌شمالی اظهار کرد: فردی که در بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به پخش زنده غیراخلاقی می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

وی گفت: در پی رصد فضای مجازی در یکی از شبکه‌های اجتماعی فردی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام خود اقدام به پخش زنده با موضوعات مجرمانه غیراخلاقی می‌کرد مورد شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه با بررسی تخصصی کارشناسان سایبری مشخص شد گرداننده صفحه مذکور ساکن شهرستان فاروج است، افزود: با انجام اقدامات تخصصی کارشناسان پلیس فتا، گرداننده این صفحه مجازی، در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

سرهنگ شاکری یادآور شد: در رابطه با این پرونده، افراد دیگری نیز با متهم همکاری داشتند که اقدامات لازم و قانونی برای دستگیری آن‌ها نیز توسط کارشناسان پلیس فتا استارت خورده است.

رئیس پلیس فتا خراسان‌شمالی در پایان با اشاره به اینکه درنهایت این فرد به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست تا با افزایش سطح سواد رسانه‌ای خود، نظارت و همراهی لازم را با فرزندانشان خصوصاً در فضای مجازی را داشته باشند تا گرفتار جرائم سایبری نشوند.

 

کدخبر: 859933 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟