استاد دانشگاه خواهرش را با حوله خفه کرد / عکس های غیراخلاقی اش رسوایمان کرد

به گزارش خبرنگار رکنا، 26 مرداد امسال رسیدگی به قتل زن جوان در خانه ای واقع در میرداماد تهران دستور کار بازپرس محمدتقی شعبانی قرار گرفت.بلافاصله تیم جنایی در صحنه وقوع جنایت حاضر شدند و بررسی های اولیه نشان می داد که برادر مقتول خواهر خود را با قرار دادن حوله روی صورتش به قتل رسانده است.

به این ترتیب برادر مقتول به عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت و به اتهام ارتکابی اعتراف کرد.متهم که دارای مدرک دکترای رشته مدیریت بازرگانی و مدرس دانشگاه، همچنین مدیر یک شرکت مهندسی معماری است؛ مطابق روال قانونی راهی زندان شد. اما با اعلام رضایت مادرش به عنوان تنها ولی دم پرونده به قید وثیقه از زندان آزاد شد تا موعد رسیدگی به پرونده در شعبه 5 دادگاه کیفری یک استان تهران رسید.

قتل خواهر به دست برادرش در میرداماد تهران

در ابتدای جلسه به لحاظ جنبه عمومی جرم کیفرخواست صادر شده از سوی دادسرای جنایی تهران قرائت شد و سپس متهم در جایگاه دفاع قرار گرفت و گفت:«خواهرم حدودا 40 ساله بود و بیماری روحی شدید داشت.از آزار و اذیت های او خسته شده بودیم.هر چند وقت یک بار به بهانه های مختلف داد و فریاد راه می انداخت و همسایه ها را عاصی می کرد.در این اواخر متوجه شده بودم که اشتباهات اخلاقی هم مرتکب شده است و عده ای می خواستند با عکس های او از من اخاذی کنند. چند بار او را در بیمارستان روانی بستری کردیم اما وقتی مرخص می شد داروهایش را مصرف نمی کرد و باز روز از نو و روزی از نو!»

متهم در ادامه گفت:«شب حادثه وقتی به خانه آمدم صدای بلند موزیک را شنیدم.وارد خانه که شدم خواهرم را دیدم که حال خوشی نداشت و با من درگیر شد.من هم به سیم آخر زدم و او را زمین انداختم و با حوله راه تنفسش را بستم.»

بنا بر این گزارش؛ قضات دادگاه بعد از شنیدن اظهارات متهم برای صدور رای وارد شور شدند.

 

 

کدخبر: 859597 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟