واژگونی عجیب 3 خودرو در بزرگراه لشگری / صبح امروز رخ داد + علت

به گزارش رکنا، سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: در پی رصد معابر و بزرگراه‌های شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ، مبنی بر 3 فقره واژگونی ، بلافاصله گشت تصادفات پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور فاتب به همراه نیرو‌های امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

وی گفت: در ساعت 05:30 بامداد در محدوده بزرگراه لشگری به شرق پل صنایع دو دستگاه تیبا و یک دستگاه پراید بصورت مجزا به علت یخ زدگی رمپ ورودی پل صنایع واژگون می‌گردند.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در این حوادث، راننده یکی از خودرو‌ها مجروح سطحی شد که با حضور تیم‌های اورژانس در محل مداوا گردید.

سرهنگ شریفی افزود: تیم‌های منطقه 5 پلیس راهور تهران بزرگ بلافاصله در هر 3 محل و حادثه حاضر و نسبت به روان سازی ترافیک و ایمن سازی محل اقدامات لازم را انجام و نسبت به نمک پاشی توسط عوامل شهرداری نیز، اقدام لازم صورت گرفت.

وی در پایان از رانندگان خواست: در هنگام لغزنده بودن معابر و تاریکی هوا حتما با سرعت مطمئنه و حتی پایین‌تر از آن تردد کرده و از سرعت و سبقت در این معابر خودداری نمایند تا شاهد اینگونه حوادث در سطح شهر نباشیم.

 

کدخبر: 858481 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟