چرا پول های کارت بانکی گلبهاری ها می پرید؟ / پلیس راز را فاش کرد

به گزارش رکنا؛ سرهنگ محسن صبری پور اظهار کرد: در پی مراجعه چند تن از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز از طریق ای تی ام ATM و پز با وجود در اختیار داشتن کارت بانکی شان، پیگیری موضوع با جدیت در دستور کار کارشناسان پلیس فتا گلبهار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گلبهار افزود: در بررسی های اولیه کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که برداشت پول مورد نظر از طریق کپی برداری کارت های بانکی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا گلبهار با بررسی اظهارات مال باختگان و همچنین انجام اقدامات فنی 4 متهم را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آن ها را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ صبری پور با بیان اینکه در این خصوص تاکنون ۳۶ شاکی که جمعا ۱۵۰ میلیون تومان از حساب بانکی آن ها به صورت کپی برداری برداشت شده است شناسایی شده اند، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده با عنوان فروشنده میوه زیر قیمت بازار در مکان های مختلف شهر گلبهار و مشهد با کپی برداری از کارت های بانکی شهروندان اقدام به خالی کردن حساب آن ها می کردند و طی بررسی تراکنش های دستگاه اسکیمر و پز در اختیار متهمان تاکنون هزار و ۷۰۰ عدد کارت بانکی را کپی برداری کرده اند که تحقیقات در این باره ادامه دارد.

 

کدخبر: 856434 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟