به گزارش رکنا ، سردار عبدالله حسنی شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سه عملیات ویژه پلیسی در استان صورت گرفته است، ابراز داشت: دو مورد در خود شهر سمنان و یک مورد دیگر در مهدی‌شهر گزارش شده است.

وی ضمن بیان اینکه دستگیری سارق سیم و کابل و مال‌خر، به دام افتادن زندانی فراری و گرفتار شدن خرده فروشان مواد مخدر در چنگال تیزبین مأموران مهمترین رویدادهای پلیسی را شامل می‌شوند، افزود: طی این عملیات‌ها در مجموع پنج نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر خرده فروشی مواد مخدر در یکی از محلات سمنان موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: تحقیقات نشان داد این فرد متهم زندانی که به دلیل مواد مخدر دوران محکومیت خود را می‌گذراند اما پس از مرخصی به زندان برنگشته لذا مخفیگاه وی شناسایی و در عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

حسنی با بیان اینکه در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل با تحقیقات گسترده پلیس آگاهی مهدی‌شهر در دو عملیات جداگانه دو متهم و یک مال‌خر دستگیر شدند، تصریح کرد: این افراد طی تحقیقات فنی به انجام ۱۴ فقره سرقت سیم و کابل در سطح شهرستان مهدی‌شهر اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه در پی گزارشات نگهداری و فروش مواد مخدر در یکی از محلات شهر سمنان مأموران کلانتری ۱۲ و یگان امداد وارد ماجرا شدند، افزود: با تحقیقات پلیسی و با یک عملیات غافلگیرانه متهم ۳۵ ساله و سابقه دار دستگیر و از داخل مخفیگاه وی مقادیری انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

کدخبر: 855674 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟