گروگانگیری وحشتناک در جنوب تهران / داماد مطلقه زن ، مادرزن و خواهرزن و حتی بچه اش را گروگان گرفت + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 5.57M | مدت زمان ویدیو: 00:01:27

به گزارش رکنا؛ سرهنگ جلیل موقوفه‌ای؛ رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: اهالی شهرک ولیعصر طی تماس تلفنی با 110 یک مورد گروگانگیری از سوی یک مردی 39 ساله را اعلام کردند.

وی با بیان اینکه بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری این محله و رئیس کلانتری و سرکلانتر منطقه در محل حاضر شدند، گفت: با بررسی اولیه مشخص شد گروگانگیر، فردی 39 ساله است که همسر سابق، خواهر، مادر همسر سابق و فرزندش را داخل یک واحد آپارتمان با استفاده از یک قبضه کلت کمری گروگان گرفته است.

سرهنگ موقوفه‌ای با بیان اینکه این فرد از شب گذشته در پشت بام خانه کمین کرده بود تا در موقعیت مناسب بتواند نقشه خود را عملی کند، گفت: با هوشیاری و درایت و عکس‌العمل به‌موقع پلیس، اعضای این خانواده بدون کوچک‌ترین آسیبی از داخل منزل خارج شدند.

به گفته رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، فرد گروگانگیر سعی داشت تا خودکشی کند و به همین منظور هم اسلحه را بر روی شقیقه خود قرار داده و نیم ساعت در همان حالت بوده است.

وی ادامه داد: مأموران با ترفندهای پلیسی و در یک عملیات منسجم، موفق به خلع‌سلاح متهم شدند تا ضمن اینکه این متهم را زنده دستگیر کنند بتوانند برای بازجویی‌های بیشتر به کلانتری انتقالش دهند.

سرهنگ موقوفه‌ای در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه انگیزه متهم برای ارتکاب این جرم چه بوده است، گفت: در اعترافات اولیه، این متهم اختلافات خانوادگی را انگیزه خود برای ارتکاب این جرم اعلام کرده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه تمام اعضای این خانواده در صحت و سلامت هستند، گفت: این متهم با صحبت کردن و ترفندهای خاص پلیسی دستگیر شد و برای دستگیری او هیچ تیری شلیک نشد.

وی در پایان با بیان اینکه عوامل کلانتری شهرک ولیعصر توانستند فرد گروگانگیر را دستگیر کنند و دیگر نیازی به کمک گرفتن از نوپو نبود، گفت: عکس‌العمل خوب و به‌موقع پلیس باعث نجات جان اعضای این خانواده و حتی خود متهم شد و پلیس در هر شرایطی حافظ جان و امنیت شهروندان است؛ این متهم به همراه پرونده خود به مقامات قضائی معرفی شد.

کدخبر: 855444 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟