راز دور دورهای مرموز مرد مسلح پراید سوار در گیشا فاش شد + گفتگو

به گزارش رکنا، اوایل مهر ماه امسال تیمی از ماموران کلانتری 137 نصر در حال گشت زنی در خیابان های گیشا بودند که به 2 مرد جوان که سوار بر یک پراید بودند مشکوک شدند و با توجه به مخدوش بودن شماره پلاک خودرو مردان مرموز تحت نظر قرار گرفتند و مشخص شد 2 مرد جوان قصد سرقت از خانه ای در خیابان گیشا را دارند.

بدین ترتیب ماموران برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند اما متهمان پس از مشاهده ماموران با سرعت زیاد پا به فرار گذاشتند و یک تعقیب و گریز طولانی را در خیابان‌های محله گیشا آغاز کردند.

ماموران در جریان این تعقیب و گریز با رعایت قانون بکارگیری سلاح ، چند تیرهوایی شلیک کردند و در ادامه موفق به دستگیری یکی از متهمان شدند اما همدست وی توانست قبل از حضور پلیس پا به فرار بگذارد و  این در حالی بود که پس از دستگیری متهم در بازرسی از خودروی وی یک اسلحه کلت کمری کشف شد.

سارق جوان پس از دستگیری با توجه به اسلحه داخل خودرویش راهی جز اعتراف پیش روی خود نداشت و عنوان کرد که قصد سرقت مسلحانه از یک خانه را داشتند که قبل از سرقت دستگیر شده است.

در ادامه بخشی از گفت و گوی متهم را با رکنا می خوانید؛

30 سال سن دارد و برای پول در آوردن به از استانی در غرب ایران به تهران آمده است؛ این سارق که سابقه دار است یکبار دیگر نیز بخاطر سرقت پلاک خودرو بازداشت شده است و می گوید قصد داشته بعد از سرقت پلاک خودرو خانه ای را هدف دستبرد قرار دهند.

امیر به رکنا گفت: می خواستم پولدار شوم و برای همین با همدستم که از همشهری هایمان است صحبت کردم و او که در تهران دزدی می کند پیشنهاد داد تا به اصطلاح خودمان برای کار به تهران بیایم و من نیز سوار بر خودروی خودم به تهران آمدم.

وی افزود: نمی دانستم دوستم مسلح است و شب دستگیری در منطقه گیشا در حال زاغ زنی یک خانه بودیم که پلیس متوجه نیت ما شد و تصمیم به فرار گرفتیم که پس از یک تعقیب و گریز طولانی پلیس با شلیک های هوایی مرا مجبور به توقف کرد اما همدستم قبل از رسیدن پلیس از خودرو پیاده و پا به فرار گذاشت که اسلحه اش نیز در خودرویم کشف شد.

بنا بر این گزارش، بازپرس دادسرای ناحیه 34 سرقت دستور داد تا متهم برای تحقیقات بیشتر و ردیابی همدست فراری اش در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران قرار گیرد.

کدخبر: 852199 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟