انهدام باند قاچاق اسلحه جنگی در ثلاث کرمانشاه

به گزارش رکنا؛ سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: پس از اطلاع مأموران انتظامی ثلاث باباجانی مبنی بر ورود تعدادی اسلحه جنگی از آن سوی مرزها به داخل شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با دریافت این گزارش اقدامات اطلاعاتی خود را آغاز و با تحقیقات بسیار موفق به شناسایی ۲ عضو باند که با یک دستگاه موتورسیکلت در حال انتقال و جابه جایی سلاح‌های غیرمجاز به یکی از روستاهای شهرستان بود، شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ۲ عضو باند قاچاق سلاح زمانی که خود را تحت تعقیب پلیس دیدند با پرتاب محموله به زمین‌های اطراف و با استفاده از تاریکی هوا و شناختی که از منطقه داشتند موفق به فرار شدند.

جاویدان با تاکید بر اینکه کارهای اطلاعاتی برای دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد، خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی در ادامه و طی بازرسی‌های انجام گرفته ۱۰ قبضه اسلحه کلت کمری کشف کردند.

وی در پایان مبارزه با قاچاقچیان سلاح و مهمات را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد و گفت: در همین راستا و طی روزهای گذشته نیز ۲۴ قبضه اسلحه و ۱۴ هزار و ۲۵۰ عدد فشنگ از ۲ باند دیگر در استان کشف شده بود.

 

کدخبر: 852060 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟