بازداشت عامل سنگ پرانی به خودروها در همدان

به گزارش رکنا؛ سرهنگ افشین یاری در تشریح این خبر گفت: شب گذشته ماموران پاسگاه انتظامی جنت آباد در حین گشت زنی مشاهده کردند فردی با یک دستگاه تاکسی اقدام به سنگ پرانی به سمت تریلرها و کامیون‌های عبوری می‌کند.

وی اضافه کرد: دارنده تاکسی با مشاهده مأموران به سمت زمین های کشاورزی حوالی متواری و پس از طی مسافتی متوقف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد ادامه داد: پس از بررسی های صورت گرفته محرز شد که تاکسی یاد شده دارای سابقه سرقت از شهرستان همدان است که پس از تشکیل پرونده، راننده این خودرو به مراجع قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان همدان شد.

وی ادامه داد: تاکنون عوامل انتظامی سه دستگاه وسایل نقلیه مزاحم خودرهای باری متوقف و ۹ نفر از مرتبطان این موضوع دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

جریمه محتکر نهاده های دامی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: محتکر نهاده های دامی به پرداخت بیش از ۶.۵ میلیارد ریال جریمه محکوم شد.

مرضیه یونسی اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارشی از اداره کل صنعت، معدن و تجارت مبنی بر احتکار بیش از ۶۱۴ تُن نهاده های دامی به ارزش ۱۲ میلیارد ریال پرونده ای در هیات رسیدگی بدوی تعزیرات حکومتی همدان تشکیل شد.

وی اضافه کرد: پس از بررسی کارشناسی این پرونده و احراز تخلف، متهم به پرداخت ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در حق دولت محکوم و با تلاش دایره اجرای احکام جریمه صادره وصول و به حساب خزانه دولت واریز شد.

یونسی از هم استانی ها خواست در صورت مشاهده تخل صنفی موضوع را از طریق تماس با شماره ۳۲۵۲۳۴۴۲، تلفن گویای ۱۲۴، سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir اطلاع رسانی کنند.

 

کدخبر: 851803 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟