آخرین خبر از شرایط 4 قلوهای کرمانشاهی / خانه دار شدند

به گزارش رکنا از کرمانشاه؛ هفته گذشته بود که مادر کرمانشاهی چهار قلوهای خود را بدنیا آورد. پدر و مادر این فرزندان در گفت و گو با خبرنگار رکنا، خواستار توجه مسئولین به فرزندان خود شدند. (اینجا بخوانید)، پس از این درخواست، خبرنگار رکنا پیگیری های خود برای توجه مسئولین استانی به این خانواده را آغاز کرد و اکنون استاندار کرمانشاه با حضور در بیمارستان، ضمن عیادت از این چهار قلو، از اهدای یک واحد آپارتمان به آنان خبر داد.

امیری مقدم استاندار کرمانشاه در این باره گفت: به مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه دستور داده شد که اقدامات لازم را در کمترین زمان ممکن برای تامین یک دستگاه آپارتمان رایگان برای این خانواده پرجمعیت انجام دهد.

چهار قلو

وی افزود: همچنین قرار است با همکاری اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه به این چهار قلو‌ها مستمری ماهانه پرداخت و هزینه شیرخشک آنان نیز تامین شود.

بهمن امیری مقدم در ادامه این بازدید، دستور تامین شیرخشک، پوشک و پزشک رایگان و همچنین رایگان شدن هزینه درمان همه نوزادان بستری در بخش ویژه را صادر کرد.

میثم حجتی پور مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه نیز گفت: سازمان تامین اجتماعی به این نوزادان ۲۸ میلیون تومان هدیه و مبلغ ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اعطا می‌کند.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

کدخبر: 851434 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟