دسیسه سیاه زن تهرانی برای حذف شوهر پزشک ! / یکماه قبل شوهرش را بیمه عمر کرد !

به گزارش رکنا،بامداد روز سه‌ شنبه 29 شهریورماه ماموران کلانتری 147 گلبرگ گزارش قتل مرد میانسال را به میثم حسین پور بازپرس کشیک قتل پایتخت مخابره کردند و تیم جنایی برای رسیدگی به موضوع بلافاصله در محل جنایت حاضر شدند.

بررسی های اولیه نشان می داد که مادر و دختر جوان هنگام بازگشت به خانه با جسد خفه شده پدر خانواده مواجه شدند.مقتول پزشک طب سنتی بوده و در یک مطب در شرق تهران فعالیت می‌کرد.

همچنین بررسی ها حاکی از این بود که افراد ناشناس با شکستن قفل در خانه، وارد آپارتمان شده و با استفاده از سیم مقتول پزشک طب سنتی را خفه کرده و مرتکب جنایت شدند.

در ادامه تحقیقات مشخص شد از خانه مقتول  10 سکه‌طلا و 10 هزار دلار توسط قاتل به سرقت رفته است.

رفتار شک برانگیز همسر قاتل راز قتل را فاش کرد

در حالی که رسیدگی به این پرونده در شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران در دستور کار بازپرس حسین پور قرار داشت، همسر مقتول چند بار نزد بازپرس حسین پور مراجعه کرد و در حالی که سعی می کرد خود را نگران و بیقرار جلوه دهد، از بازپرس جنایی تقاضای رسیدگی ویژه به پرونده را می کرد.

اما رفتار این زن برای بازپرس باورپذیر نبود و همین کافی بود که به او شک کرده و او را زیر چتر اطلاعاتی قرار دهد.

در بررسی ها مشخص شد که همسر مقتول یک ماه قبل از حادثه شوهرش را بیمه عمر کرده بود. از طرفی بررسی دوربین های مدار بسته اطراف منزل مقتول منجر به شناسایی عاملان جنایت شد و آنها دستگیر شدند.

بازجویی از دو مظنون دستگیر شده و همچنین همسر مقتول آغاز شد که هر 3 نفر در ابتدا منکر عنوان اتهامی خود بودند.

قاتل ته سیگارش را جا گذاشت و به دام افتاد

در یکی از بازجویی ها بازپرس جنایی از یک متهم سوال کرد که چه سیگاری می کشد و او نام سیگارش را گفت.در همان لحظه بازپرس پرونده ته سیگاری به او نشان داد و گفت که ته سیگار متهم را در پارکینگ خانه مقتول پیدا کرده است.

سرانجام متهمان که خود را در بن بست می دیدند به قتل اعتراف کردند و مشخص شد که زن جوان، دو متهم دیگر را برای به قتل رساندن شوهرش اجیر کرده بود.

اجاره آدمکش 40 میلیون تومانی برای قتل شوهر

زن جوان در اعتراف به همدستی در قتل شوهرش گفت:«حدود 25 سال قبل با همسرم ازدواج کردم اما چند سالی بود که به او شک داشتم و گمان می کردم قصد خیانت به من را دارد.تا اینکه با یکی از این متهمان در خیابان آشنا شدم و نقشه قتل شوهرم را با او در میان گذاشتم.قرار شد در ازای پرداخت 40 میلیون تومان نقشه را عملی کند و به عنوان پیش پرداخت به او 4 میلیون تومان دادم.شب حادثه در خانه پدری ام جشن قبولی دخترم در کنکور را گرفتیم.قبل از بیرون رفتن از خانه این دو نفر را به پارکینگ خانه راه دادم و در آنجا مخفی شدند.سپس بعد از رفتن ما بود که نقشه را عملی کردند و شوهرم را به قتل رساندند.»

متهم به قتل ضمن تائید حرف های زن جوان گفت:«دوستم دست و پای مقتول را گرفت و من خفه اش کردم اما سرقت پول و طلا کار ما نبود.همسر مقتول از قبل پول و طلاها را پنهان کرده بود تا وانمود کند انگیزه قتل همسرش سرقت بوده است.»

در حالی که متهمان صراحتا به قتل اعتراف کردند رسیدگی به این پرونده در جریان قضایی قرار دارد.

کدخبر: 849722 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟