قاتل دوزاری  قلعه حسن خان را می شناسید ؟! / او 6 زن و مرد را به گلوله بست و پشیمان نیست ! + عکس

به گزارش رکنا، می گفت که به قاتل دو زاری معروف است، او قاتل حداقل 6 نفر است و از ارتکاب جرم هم نشانی از پشیمانی در رفتارش دیده نمی شود، دیدار با او در حیاط زندان رجایی شهر صورت گرفت، چیزی که با شنیدن این جنایت در ابتدای امر به ذهن می آید این است که عامل این جنایت وحشتناک قطعا مردی غول پیکر و چهارشانه است و شاید چهره خشنی هم داشته باشد اما در مواجهه با او معادلات غلط از آب در می آید، او 78 ساله است و به سختی راه می رود و حتی نفس می کشد. نامش محمد است نفس نفس می زند و روی صندلی می نشیند.می گوید که بیماریی قلبی دارد و برای همین آرام حرف می زند که نفسش نگیرد.

کاملا اتهاماتش را پذیرفته و حتی برای قتل های بعدی هم برنامه دارد. در ادامه بخشی از گفت و گوی رکنا با او را می خوانید.

قاتل قلعه حسن خان که به قتل عام پر سرو صدای همان سالها معروف شد، در گفت و گو با رکنا  درمورد انگیزه اش برای قتل 6 نفر می گوید: مدتی بود که خانه ام را به پدر محمد و فاطمه اجاره داده بودم.آنها همیشه در خانه شان رفت و آمد داشتند و مهمانی هایشان باعث شده بود همسایه ها به من نیش و کنایه بزنن.می گفتند در خانه ات خانه فساد راه افتاده است.من هم چند باری به آنها تذکر دادم.اما گوششان بدهکار نبود.دیگر کار به جایی رسیده بود که همسر و دختر خودم هم به خانه آنها رفت و آمد می کردند.من چندین بار به همه آنها اخطار دادم که دست از مهمان های آن چنانی بکشند.حتی یک بار پای همسرم را با تبر شکستم تا او را تنبیه کنم.اما آنها باز هم دست بردار نبودند و به خانه همسایه می رفتند و آدم های ناحسابی را دور خودشان جمع می کردند.

مرد بی رحم جنایت هولناک قلعه حسن خان، درمورد قتل همسرش ادامه داد:  یک بار تهدیدش کردم و گفتم با پسرهایم اثاث تو را از خانه ات بیرون می ریزیم اما مامور آمد و به من گفت اگر پسرهایت دست به اثاث این آقا بزنند آنها را بازداشت می کنیم.من هم هیچ راهی برایم باقی نماند. آن روز هم باز مرد همسایه را دیدم و به او گفتم جلوی زن و بچه اش را بگیرد.یکدفعه او شروع کرد به داد و بیداد و فحاشی کردن به من.می گفت از دست دخالت های تو خسته شدیم.بعد تهدیدم کرد و گفت فکر کردی کی هستی پیرمرد به دردنخور.کاری نکن تو را در پتو بپیچم و ببرم جایی دور از شهر آتش بزنم!من هم کفرم بالا آمد و گفتم حالا که با زبان خوش بساط فسادتان را جمع نمی کنید با زبان دیگری با شما حرف می زنم. حدود 1200 گلوله ،یک کلاشینکف و دو کلت کمری داشتم که از قبل خریده بودم.آن را همراه خودم برداشتم و به خانه همسایه رفتم.گاز اتر هم داشتم که اول آن را در خانه شان زدم و به بچه های او یعنی فاطمه و محمد شلیک کردم.فاطمه کشته شد و محمد مصدوم شد.همه همسایه ها و اهل محل در حیاط خانه ما و جلوی در خانه جمع شده بودند.من همسرم و دخترانم را هم به رگبار بستم.همسرم به نام زهرا و یکی از دخترانم که دانشجوی پزشکی بود به نام صدیقه،کشته شدند و دختر دیگرم نقص عضو شد.

او در توضیح لقب عجیبش یعنی «محمد دوزاری» گفت: وقتی کار مسافرکشی را شروع کردم دوزار می گرفتم و در یک مسیر مشخص مسافرها را می رساندم.برای همین به محمد دوریالی معروف شدم.بعد هم همین اسم روی من ماند و الان حتی در زندان من را به همین اسم می شناسند و این نام حتی بیشتر از نام فامیل شناسنامه ای من شهرت دارد.

شاید ابعاد این پرونده عجیب تر هم به نظر برسد وقتی مرد قاتل می گوید حتی برای پسرانش هم بعد از آزادی نقشه قتل در سر دارد. او در این باره می گوید:« من در این اتفاق تقصیری نداشتم.بارها اخطار داده بودم و حرفم را گوش نداده بودند.فرزندانم هم این را می دانند.الان هم اگر بیرون از اینجا بروم دو پسر دیگرم را می کشم! یکی از آنها سه زن دارد و به کشور خارج رفته و آدم درستی نیست که باید کشته شود.یکی دیگر هم به اتهام دزدی به زندان افتاده بود و آنجا در درگیری یک نفر را به قتل رسانده است.من از دزدها بدم می آید و برای همین دلم می خواهد این فرزندم را هم بکشم!»

او درست زمانی که با جسارت در مورد قتل هایش حرف می زدند و کاملا هم خود را محق می داند در مورد شرایط پرونده اش و روند پیگیری شاکیان گفت: بچه هایم ولی دم مادرشان بودند که اعلام بخشش کردند.ولی دم دخترم هم خودم هستم.دو شاکی پرونده هم تقاضای دیه کرده اند و بقیه پرونده را بلاتکلیف گذاشته اند.

از زمان وقوع از حادثه دهشتناک تا لحظه مصاحبه رکنا با مرد قاتل حدود 11 سال گذشته بود و او هیچ احساس پشیمانی نداشت و حالا پس از گذشت 2 سال از دیدار با مرد قاتل قلعه حسن خان هنوز هم بازخوانی این پرونده جنایی عبرت آموز است.

 

 

کدخبر: 849328 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟