پایان خونبار قمار در رشت!/ اختلاف مردان خشن برسر چه بود؟

به گزارش رکنا از گیلان؛ سرهنگ حسین حسن‌پور گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری و تیراندازی منجر به قتل در منطقه شالکوه شهرستان رشت، ماموران انتظامی بلافاصله با حضور در محل، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند. 

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان افزود: با حضور پلیس در صحنه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که یک مرد 40 ساله حین درگیری بر اثر اصابت گلوله اسلحه شکاری به قتل رسیده و دو مرد 21 و 28 ساله دیگر که در این نزاع حضور داشتند، مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر تحقیقات صورت گرفته معلوم شد که مقتول به همراه همدستانش به علت اختلافات قبلی و قمار با چوب و چماق با 3 نفر دیگر درگیر شده‌اند، افزود: کارآگاهان آگاهی با اقدامات فنی عاملان تیراندازی و قتل را در کمتر از 24 ساعت شناسایی کردند.

سرهنگ حسن‌پور با بیان اینکه ماموران آگاهی قاتل 43 ساله و دو برادر وی را در شهر رشت دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری را از مخفیگاه آنها کشف کردند بیان داشت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان با اشاره به نقش بی‌بدیل تعامل و همکاری مردم با پلیس برای برخورد با مجرمان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند. 

مرجان گودرزی /گیلان 

منبع :روابط عمومی پلیس گیلان 

 

کدخبر: 849276 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟