عکس فاجعه امروز در اتوبان بابایی تهران

به گزارش رکنا؛ سرهنگ علی اصغر شریفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، از برخورد شدید سواری پژو 206 با گاردریل های میانی در محدوده بزرگراه بابایی به علت لغزنده بودن معبر بدلیل بارندگی و خروج به هنگام و معجزه آسای راننده از خودرو توسط تیم‌های راهور خبر داد.

وی با بیان این خبر گفت: مقارن ساعت ۱۱ ظهر روز گذشته و پس از بارش و نزولات آسمانی و لغزندگی معابر در محدوده شرق به غرب بزرگراه بابایی یکدستگاه سواری پژو ۲۰۶ که در این مسیر در حال تردد بود به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در هنگام بارندگی، ابتدا بدور خود چرخید و پس از برخورد با گاردریل‌های میانی این بزرگراه در همان لاین میانی متوقف شد.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: با توجه به اینکه این حادثه در لاین سرعت و در پیچ روی داده بود و دید رانندگان بسیار کم بود بلافاصله تیم‌های پلیس بزرگراه دست به کار شدند و در محل حادثه حضور یافته و ضمن ایمن سازی محل و پایین آوردن سرعت خودرو‌ها، نسبت به انتقال راننده و خودروی وی به محل ایمن اقدامات لازم را انجام دادند.

سرهنگ شریفی گفت: خوشبختانه راننده این ۲۰۶ از این حادثه جان سالم بدر برد و به دیگر خودرو‌ها و شخص دیگری نیز خسارت مالی و جانی وارد نیامد.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خودرو‌ها خواست حین رانندگی مخصوصا در معابر لغزنده و حین بارش نزولات آسمانی تمام حواس خود را به رانندگی معطوف داشته و با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن، به هیچ عنوان از تلفن همراه استفاده ننمانید و از سرعت و سبقت در معابر لغزنده و خلوت، جدا خودداری نموده و حتما فاصله طولی را با خودروی جلویی بیش از پیش رعایت کنند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

 

کدخبر: 849245 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟