اعتراف دزدان مسلح بازار مظفریه همدان به قتل نگهبان باغ در بندرعباس

به گزارش رکنا، سردار رضا زارعی جانشین فرمانده انتظامی استان همدان در این‌باره گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در بازار مظفریه شهر همدان و اطلاع آن به پلیس آگاهی، مأموران بررسی صحنه جرم در صحنه قتل حضور یافتند و در مراحل اولیه چهره سارق از طریق دوربین‌های مدار بسته به دست آمد. با ردیابی‌های بسیار سرانجام متهم در استان هرمزگان دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: طبق اظهارات متهم راننده بیابان بوده که به علت اعتیاد شدید و ناتوانی در انجام کار این حرفه را کنار گذاشته و حدود یک ماه پیش نسبت به تهیه سلاح گرم اقدام کرده و تصمیم به سرقت از طلافروشی گرفت.

وی گفت: ساعت حوالی 8 و ۱۵ دقیقه روز 30 آبان مقتول در حال بستن کرکره مغازه‌اش بود که قاتل بلافاصله وارد طلافروشی شد. صاحب طلافروشی با پرتاب کردن قفل به سمت سارق، دست و صورت او را زخمی کرد اما سارق دو تیر به سمت او شلیک کرده سپس زیورآلات، سکه و طلاهای تعمیری موجود در ویترین را به سرقت برد. متهم سپس به سمت هرمزگان متواری شده و در حاجی‌آباد برای خرید مواد مخدر با یک زن آشنا شد.

سردار زارعی اظهار داشت: این زن وی را به باغی که همسرش در آن نگهبانی می‌داد برای استعمال مواد مخدر برد. اما نگهبان باغ با دیدن طلاها وسوسه شده و از متهم می‌خواهد که زیورآلات سرقتی را در اختیار او قرار دهد که با مقاومت سارق مواجه شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: طبق اظهارات سارق طلافروشی، این مرد وی را به مرگ تهدید کرده و با سلاح سرد به وی حمله‌ور شد اما او با شلیک ۲ گلوله او را نیز به قتل رساند. این سارق پس از ۲ فقره قتل با فرد دیگری در منطقه ششصد دستگاه حاجی آباد آشنا شده و به منزل او مراجعه کرد که عوامل انتظامی با شناسایی مخفیگاه متهم او را دستگیر کردند.

کدخبر: 849084 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟