فیلم لحظه رانش مرگبار زمین در بزریل / وحشت آور
حجم ویدیو: 1.27M | مدت زمان ویدیو: 00:00:32

به گزارش رکنا؛ از سی ان ان، مقامات برزیل گفتند که سیل و گل و لای روز چهارشنبه (به وقت محلی) پس از چند روز باران شدید در ایالت پارانا، از دامنه تپه‌ای سرازیر شد و بزرگراه BR ۳۶۷ را در بر گرفت.

مانوئل واسکو رئیس واکنش اضطراری محلی در یک کنفرانس خبری گفت: "تخمین تعداد دقیق قربانیان سخت است، زیرا در داخل یک وسیله نقلیه ممکن است یک تا پنج نفر باشند. برآورد اولیه قربانیان ۳۰ تا ۵۰ نفر است. "

تصاویر هوایی منتشر شده توسط اورژانس برزیل ، لکه‌ بزرگ گل را نشان می‌دهد که همه چیز را در مسیر خود، از جمله یک قطعه بزرگ از بزرگراه و وسایل نقلیه را برده است.

نیروهای امدادی گفتند که شرایط نامساعد جوی و بدی آب و هوا، تلاش برای جستجو و یافتن قربانیان حادثه را پیچیده کرده است. آنها از پهپادها با دوربین‌های تشخیص گرما به امید یافتن بازماندگان استفاده می‌کنند.

تاکنون ۲ جسد پیدا شده و ۶ فرد از جمله شهردار شهر ساحلی گواراتوبا، نزدیکترین شهر به محل حادثه نیز نجات یافته‌اند.

روبرتو جاستوس، شهردار این شهر در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، گفت: "این حادثه وحشتناک بود. گویی کوه روی سر ما افتاد. و همه ماشین‌ها را با خود برد. "

رانش زمین در برزیل مرتب قربانی می‌گیرد. در ماه فوریه نیز، بیش از ۲۰۰ نفر در یک رشته رانش زمین در شهر توریستی پتروپلیس در جنوب شرقی این کشور آمریکای جنوبی کشته شدند.

 

کدخبر: 848674 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟