زن رشتی با تزریق سم مرد زندگی اش را کشت / برادر مقتول همدستش بود + جزییات

به گزارش رکنا از گیلان، سرهنگ علیرضا حدادی در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی وصول پرونده فقدانی مردی 30 ساله توسط مادرش در شهرستان رشت، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه در بررسی‌ها و استعلامات صورت گرفته از سامانه‌های پلیس مشخص شد، کشف جسد مقتول در شهر نوشهر به صورت مجهول‌الهویه ثبت شده بوده  پیگیری های لازم جهت بررسی جوانب این قتل مورد بررسی پلیس استان گیلان قرار گرفت .

وی با بیان اینکه کارآگاهان آگاهی  با تحقیقات پلیسی به برادر این فرد مشکوک شده و او را با هماهنگی قضائی دستگیر کردند افزود: متهم 24 ساله در تحقیقات پلیس به قتل برادرش توسط خانمی که با برادرش  در ارتباط بوده، اعتراف کرد.

سرهنگ حدادی با اشاره به اعترافات برادر مقتول مبنی بر اعتیاد شدید برادر خود و ضرب و شتم مادر و سایر اعضای خانواده توسط برادرش گفت: با توجه به کینه ای که از برادرم بخاطر رفتارش داشتم تصمیم به انتقام گرفتم و  پس از همدستی با زنی که با برادرم رابطه داشت  و تزریق مواد سمی توسط زن به برادرم  و قتل او، اقدام به انتقال جسد به جنگل های نوشهر را گرفتیم، و من  در بین مسیر پشیمان از اقدامی که انجام داده بودم در رودسر از ماشین پیاده شدم و زن به تنهایی جنازه را به جنگل های نوشهر منتقل و در جنگل رها کرده بود.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان اعلام کرد : پس از  اعترافات برادر مقتول  مبنی بر قتل برادرش، پلیس با اخذ نیابت قضائی و عزیمت به یکی از روستاهای شهر نوشهر استان مازندران این خانم را دستگیر کرده و متهم 32 ساله در تحقیقات تکمیلی پلیس به قتل این فرد با تزریق مواد سمی و همکاری با برادر مقتول و  انتقال جسد  به جنگل‌های شهر نوشهر اعتراف کرد.

سرهنگ حدادی در پایان با تاکید بر اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند از مردم خواست در صورت مواجه با موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

 مرجان گودرزی /گیلان 

 

کدخبر: 848597 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟