آغاز دور جدید حملات موشکی و پهپادی به مقرهای تروریست‌ های تجزیه‌طلب ضدایرانی در اقلیم شمال عراق + فیلم
حجم ویدیو: 1.12M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28

به گزارش رکنا؛  روابط عمومی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از آغاز حملات جدید  موشکی و پهپادی قرارگاه حمزه سیدالشهداء علیه السلام برای انهدام مقرها و مراکز باقیمانده گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب ضدایرانی مستقر در شمال اقلیم عراق خبر داد.

بسم الله الرحمن الرحیم

در ادامه انهدام مقرها و مراکز توطئه، استقرار، آموزش و سازماندهی گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب ضدایرانی در اقلیم شمال عراق، برخی از مقرهای باقی مانده مزدوران استکبار جهانی از ساعات اولیه بامداد امروز ( دوشنبه ) هدف دور جدید حملات موشکی و پهپادی قرارگاه حمزه سیدالشهداء علیه السلام نیروی زمینی سپاه قرار گرفتند.

طی این حملات که در مناطقی در عمق اقلیم شمال عراق از جمله جژنیکان، زرگوئیز و کوی سنجق انجام  گرفت، ضمن انهدام اهداف موردنظر، ضربات و خسارت‌های سنگینی به تروریست‌ها وارد آمد.

تقویت نیروهای قرارگاه حمزه سیدالشهداء سپاه به منظور مقابله با تحرکات تروریستی

شب گذشته نیز در پی تحرکات گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب در منطقه شمال غرب کشور، روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دنبال تحرکات اشرار و گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب ضدایرانی در شمال غرب کشور و ایجاد شرارت و ناامنی در برخی مناطق، قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه‌السلام نیروی زمینی سپاه با تقویت نیروهای خودی در محدوده جغرافیای مأموریتی و بهره‌گیری از همکاری مردم غیور بومی به مقابله قاطعانه با عوامل ناامنی در منطقه می‌پردازد.

ضمن تأکید بر اینکه امنیت منطقه و مردم شریف و غیور استان‌های مرزی شمالِغرب را خط قرمز خود می‌دانیم، به اشرار مسلح و تروریست‌های مزدور استکبار جهانی قاطعانه هشدار می‌دهیم در صورت ادامه شرارت و ایجاد ناامنی و مزاحمت برای مردم، رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا و سایر نیروهای حافظ امنیت و نظم برخورد قاطع با آنان را در دستور کار قرار خواهند داد.

دشمنان ملت ایران بارها تجربه کرده‌اند رزمندگان شجاع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوشادوش مردم غیور این منطقه که همواره حامی و پشتیبان ایران امن، قوی، مقتدر، مستقل، متحد و یکپارچه بوده‌اند، توطئه‌های گروهک‌های مزدور استکبار جهانی را خنثی و از امنیت و آرامش پایدار صیانت کرده‌اند.

کدخبر: 845281 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟