شناور حادثه‌دیده در آب‌های خلیج‌فارس حوالی بندر عسلویه غرق شد

به گزارش رکنا؛ عمران مرادپور طیبی  صبح امروز در جمع خبرنگاران در عسلویه با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در یک شناور سنتی در خلیج‌فارس حوالی بندر عسلویه خاطرنشان کرد: شب گذشته طی تماس رادیویی، مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در یک شناور لنج باری سریعاً شناور ناجی 20 به همراه 2 فروند یدک‌کش آتشخوار به موقعیت مورد نظر در خلیج‌فارس اعزام شد.

مدیر بنادر و دریانوردی عسلویه با اشاره به ارائه خدمات به شناور یاد شده بیان کرد: با رسیدن 3 شناور امدادی به منظور جلوگیری از سرایت آتش به شناورهای مستقر در لنگرگاه، شناور حادثه‌دیده به سمت ساحل و دور از لنگرگاه هدایت شد.

مرادپور طیبی از غرق شدن شناور یاد شده خبر داد و خاطر نشان کرد: با وجود تلاش‌های فراوان لنج حادثه دیده به سبب حجم زیاد شعله‌های آتش در خلیج‌فارس غرق شد. با این وجود به سبب حجم بالای آتش عملیات اطفا حریق توسط 2 یدک‌کش آتشخوار بیش از 5 ساعت طول کشید.

مدیر بنادر و دریانوردی عسلویه با اشاره به اینکه مراکز جستجو و نجات دریایی به‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی به شناور و کشتی مضطر در خلیج‌فارس هستند اظهار داشت: امکانات خدمات‌رسانی مرکز امداد دریایی در بنادر پیشرفته است و به‌صورت شبانه‌روزی خدمات ارائه می‌کنند.

 

کدخبر: 844521 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟