اقدام شوم مرد میوه فروش دوره گرد همراه دختر و زنش چه بود؟  / پایان بی آبرویی در استان مرکزی

به گزارش رکنا؛ رئیس پلیس فتا استان مرکزی گفت: به دنبال شکایت تعدادی از مردم مبنی بر برداشت از کارت عابر بانک آن‌ها با وجود در اختیار داشتن کارت، موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

 سرهنگ آنقی افزود: شاکیان در اظهارات اولیه پرونده اذعان داشتند با اینکه کارت در اختیار خودشان است، اما اقدام به برداشت از حساب آنان می‌شود که در پیگیری این موضوع مشخص شد با کپی کارت آن‌ها هنگام خرید از یک وانت میوه فروش دوره گرد در فواصل مختلف اقدام به برداشت از کارت آنان می‌شود.

او گفت: با توجه به اقدام سریع و به موقع کارشناسان پلیس فتا و اقدامات فنی، در نهایت افراد کلاهبردار در استان لرستان شناسایی و دستگیر شدند که شامل پدر مادر و یکی از دختران خانواده می‌باشد.

این مقام انتظامی با تأکید بر دقت و حفظ هوشیاری در هنگام خرید و فروش از دوره گرد‌ها گفت: کلاهبرداران با دستکاری دستگاه کارتخوان از کارت‌های عابر بانک خریداران کپی گرفته و با دانست رمز کارت از آنان سرقت می‌کردند.

رئیس پلیس فتای استان مرکزی ادامه داد: تاکنون چندین فقره از کلاهبرداری و سرقت این افراد مشخص شده و به زودی با فراخوان مردمی از کسانی که از کارت آن‌ها برداشت شده برای شکایت دعوت می‌شود.

سرهنگ آنقی با اشاره به اینکه موفقیت این کلاهبرداران در سایه غفلت مردم و حفاظت نکردن از کارت عابر بانکسان بوده خاطرنشان کرد: از مردم درخواست داریم هنگام خرید کارت در حضور خودشان در دستگاه کارتخوان قرار گیرد و رمز عبور از طریق صاحب کارت به دستگاه داده شود همچنین خرید‌های خود را از مکان‌های معتبر و افراد شناخته شده باشد.

 

کدخبر: 841067 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟