فیلم دیده نشده از پروفسور فرهود / لحظه به لحظه با ربایش پدر علم ژنتیک ایران + عکس
حجم ویدیو: 158.32M | مدت زمان ویدیو: 00:09:29

به گزارش رکنا، روز یکشنبه 8 آبان‌ماه، خبر ناپدید شدن مرموز دکتر داریوش فرهود « پدر علم ژنتیک ایران » منتشر شد و عملیات پلیسی برای یافتن وی کلید خورد.

در ابتدای پیشامد این موضوع و در پی  پخش یک شایعه که دستگیری دکتر فرهود را به دست ماموران امنیتی مطرح می کرد تمام حواس ها به آن سمت رفت اما نتایج بررسی شواهد و اسناد و نهایتا دستگیری عاملان این موضوع راوی حقایق دیگری بود.

دکتر فرهود در همین رابطه توضیح می دهد:« افرادی در ابتدا خود را ماموران امنیتی معرفی کرده بودند من را سوار خودرو کردند و زمانی که سوار خودرو شدیم، 2 نفر به همراه من در عقب خودرو و‌ نفر سوم نیز رانندگی کرد که در آن لحظه از آن‌ها پرسیدم که «کجا داریم میریم»؟ آن‌ها گفتند که گروهی را در خانه‌ای دستگیر کرده‌ایم. به آنجا خواهیم رفت تا شما را با آن‌ها رو در رو کنیم.

پروفسور فرهود با اشاره به اینکه یکی از آدم رباها را پس از پیاده شدن از ماشین شناسایی کرده است، اظهار کرد: متوجه شدم که یکی از این افراد نادر است، فردی که  برای ما کار می‌کرد، نادر درحالی که فحاشی می‌کرد گفت: همین جا تکه تکه‌ات می‌کنم. نادر در همان شرایط ادعا داشت در ماجرای جدا شدن از همسر دومش که منشی من بوده، خانه خود را فروخته و از من تقاضا کرد برایش خانه بخرم.

 وی ادامه داد:  از من 8 میلیارد پول می خواستند که نهایتا بر سر مبلغ ۳.۵ میلیارد تومان توافق کردیم که به نادر پرداخت کنم ، برای انجام این کار به یک شعبه‌ای از بانک رفته و در آنجا فرمی مبنی بر انتقال پول به حساب نادر را به مبلغ ۴ میلیارد تومان پر کردیم. در ادامه متصدی بانک با بررسی حساب بانکی‌ام اعلام کرد که چنین مبلغی در حساب من موجود نیست، با این اوصاف قرار شد تا در تهران به آن‌ها پول بدهم،  زمانی که به تهران‌ آمدم ۳۵ ساعت بود که هیچ غذایی نخورده بودم و نهایتا هم عصر از نیمه گذشته بود که به کلینیک خودم رسیدم.

دکتر فرهود همچنین اضافه کرد: زمانی که به بانک  رسیدم متصدیان بانک در جریان ربوده شدن من بودند چراکه بادیدن من تعجب کردند و گفتند  مگر بازداشت نبودید؟ نادر پاسخ داد دکتر بازداشت بوده و با وثیقه 4 میلیاردی  آزاد  شده است. 

 

 

 

کدخبر: 840298 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟