انهدام باند دزدان حرفه ای در بیرجند

به گزارش رکنا؛ سرهنگ حسن شجاعی نسب اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، 2 نفر سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه سارقان توسط پلیس دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان داشت: متهمان ابتدا در اظهارات خود منکر هر گونه جرم و اتهامی شدند اما با رو به رو شدن شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۳۴ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ شجاعی نسب با بیان اینکه در ادامه عملیات با توجه به اعترافات متهمان دستگیر شده، چهار نفر مال‌خر توسط مأموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند، اظهار کرد: مأموران در این زمینه شش متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی بیان کرد: پیشگیری از سرقت و مبارزه با سارقان، یکی از مأموریت‌های مهم پلیس است و مأموران همانند قبل با تمام توان با سارقان اموال مردم، برخورد قانونی خواهد کرد.

 

کدخبر: 840256 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟