انتقام خون شهید «عجمیان» را از اشرار می‌گیریم

به گزارش رکنا؛ سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در دیدار با خانواده شهید بسیجی سید روح الله عجمیان که در جریان اغتشاشات دیروز کرج به شهادت رسید، با اشاره به اینکه دروازه شهادت با اتمام دوران دفاع مقدس بسته نشده و همچنان باز است، گفت: خداوند بندگان مخلص خود را به صورت سفارشی نزد خود می پذیرد؛ سید روح الله نیز یکی از این بندگان بود.

وی خطاب به خانواده شهید بیان کرد: به جوان خود افتخار کنید که از بین هزاران مسیر، بهترین مسیر که همان ولایتمداری است را انتخاب و خود را فدای امنیت مردم کرد. این جوان برومند، به تأسی از شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم، با اقتدار در مقابل اشرار و اغتشاشگران ایستاد و تسلیم نشد و مظلومانه به شهادت رسید.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به جایگاه خوب این شهید نزد خداوند مطرح کرد: لقمه حلال شما موجب شد که این جوان انقلابی، در راه نظام و انقلاب گام بردارد و این گونه به شهادت برسد و صد البته که جایگاه رفیعی نصیب شهدا می شود. مطمئن باشید انتقام خون پاک این شهید مظلوم را از اشرار و اراذل و اوباش خواهیم گرفت و آنها را به سزای اعمال ننگینشان خواهیم رساند.

 

 

کدخبر: 839620 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟