بارش باران  برف و تگرگ از امروز تا یکشنبه آینده در برخی استانها / هشدار هواشناسی

به گزارش رکنا؛  بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و‌ آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، جنوب ایلام و شمال بوشهر رگبار، رعدوبرق همراه با وزش باد شدید موقتی و در برخی مناطق گیلان، مازندران، خراسان رضوی و نیمه جنوبی استان‌های مرکزی، قم و سمنان بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

پنجشنبه در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، غرب فارس، اصفهان، جنوب و شرق لرستان، یزد، خوزستان و کرمان رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی،‌ سمنان و شرق تهران بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی جمعه در خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، کرمان، فارس و برخی مناطق بوشهر،‌ هرمزگان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، یزد و شرق سمنان بارش روی می‌دهد. شنبه و یکشنبه هفته آینده در برخی مناطق ‌سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق و جنوب کشور بارش‌ها ادامه دارد.

طی مدت یادشده بارش تگرگ در دامنه‌های زاگرس و بارش برف در ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی و شمالی پیش‌بینی شده است. همچنین وزش باد شدید امروز و فردا پنجشنبه در برخی مناطق غرب، جنوب غرب، مرکز و شرق و جمعه در جنوب، شرق و جنوب شرق موجب خیزش گردوخاک خواهد شد. دریای خزر و شمال خلیج فارس نیز امروز و فردا مواج است.

کدخبر: 838739 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟