دستور ویژه برای دستگیری عاملان قتل های مشکوک در تجمعات مهاباد و پیرانشهر + جزییات

به گزارش رکنا؛ سرهنگ صادق شکری، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی به سایت پلیس گفت: مواردی از اصابت تیر به ماموران امنیتی و مردم از بین جمعیت معترضان در تجمعات اخیر در شهرهای متخلف این استان داشتیم و به همین منظور دستور ویژه برای پیگیری این موضوع صادر شده است.

گروه‌های ضد انقلاب و اشخاص مغرض از این فرصت به انحای مختلف استفاده و اقدام به قتل شهروندان می‌کنند که به همین منظور پلیس با دستور ویژه برای پیگیری این موضوع اقدام می‌کند. وی افزود: پلیس به‌جد در حال پیگیری و شناسایی قاتل یا قاتلان و عوامل تیراندازی متوفیان در تجمعات اخیر بوده و ابعاد حادثه تلخ فوت این افراد در حال بررسی است و باید از اظهارنظرهای خلاف واقع پرهیز شود.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به تلاش و دروغ‌پردازی‌های دشمن در این خصوص با استفاده از تاکتیک‌های عملیات روانی و سیاه‌نمایی برای تشویش اذهان عمومی و برانگیختن احساسات شهروندان خبر داد و از مردم خواست ضمن پرهیز از هر گونه توقف در محل‌های احتمال بروز تجمع و ناآرامی، در صورت مشاهده هرگونه افراد مسلح یا مجرمان سابقه‌دار سریعا موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

کدخبر: 838373 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟