محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های مازندران

به گزارش رکنا؛  بر اساس اطلاعیه مرکز مدیریت راه های مازندران،  تردد در جاده های  چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران _ شمال (رفت و برگشت) عادی و روان است.

بر این اساس محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های مازندران، از امروز چهارشنبه تا شنبه هفته آینده (۴ تا ۷ آبان) به شرح زیر است:

 ۱. موتورسیکلت:

تردد موتور سیکلت به استثنای موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک، از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح شنبه (۴ تا ۷ آبان) از جاده های کرج، چالوس، هراز، فیروزکوه (رفت و برگشت) ممنوع است

۲. سواری:

۲.۱- جاده کندوان:

الف) تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه ( ۴ و ۵ آبان) از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع و در صورت اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران _ شمال به سمت مرزن آباد، یکطرفه خواهد بود.

ب) تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ جمعه ۶ آبان از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران _ شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران، یکطرفه انجام می شود.

۲.۲- جاده هراز:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ جمعه ۶ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء)، مقطعی یکطرفه انجام می‌شود.

۳. نقلیه سنگین (به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسد شدنی):

۳.۱- جاده کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

۳.۲- جاده هراز:

الف) تردد همه تریلر‌ها، همچنان ممنوع است.

ب) تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ امروز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه (۵ و ۶ آبان) از محور هراز ممنوع خواهد بود.

*تبصره: اجرای محدودیت‌های فوق بستگی به افزایش حجم تردد در جاده ها داشته و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها لغو می شود.

کدخبر: 836444 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟