بازداشت 4 مرد خطرناک که اسلحه داشتند / در اسلامشهر رخ داد

به گزارش رکنا؛ سرهنگ علی‌آقا کارخانه در تشریح جزئیات این خبر، گفت: مدتی قبل چند اوباشگر با حضور در یکی از محلات اسلامشهر اقدام به ایجاد رعب و وحشت برای ساکنان محله کرده بودند که به محض اطلاع موضوع به پلیس، ماموران به محل اعزام شدند. اما این افراد که از حضور پلیس با خبر شده بودند، از محل متواری شدند.

وی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری این افراد در پوشش اجرای طرح امنیت محلات در دستورکار قرار گرفت، گفت: ماموران پلیس با استفاده از شگردهای خاص پلیسی، این افراد را که جزو اراذل و اوباش شناسنامه‌دار بودند، مورد شناسایی قرار داده و مخفیگاه آنان را نیز شناسایی کردند.

کارخانه با بیان اینکه ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات پلیسی موفق به دستگیری 4 نفر از اراذل و اوباش شدند، گفت: این افراد به مقر انتظامی منتقل شده و در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند. همچنین از محل اختفای این افراد سه قبضه کلت کمری، ۲۰ عدد فشنگ جنگی و 7 عدد قمه و  چاقو کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده، گفت:‌ متهمان که از اشرار سابقه‌دار و معروف محله بودند، پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

 

کدخبر: 835567 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟