ماجرای شلیک مرگبار پلیس به راننده ساینا در کرمانشاه چه بود؟ + جزییات

به گزارش رکنا؛ سرهنگ علیرضا دلیری گفت: پنجشنبه شب، سرقت یک دستگاه خودرو ساینا در شهرک ظفر به پلیس گزارش شد.

وی ادامه داد: به دنبال این گزارش، مأموران صبح روز جمعه، خودرو سرقتی را مشاهده و پس از بی‌توجهی راننده به فرمان‌های ایست پلیس و حتی تیراندازی های هوایی به سمت محور کرمانشاه - اسلام آباد غرب متواری می‌شود.

سرهنگ دلیری تصریح کرد: به دنبال این اقدام ماموران به تعقیب خودرو سرقتی پرداخته و با شلیک به سمت لاستیک، اقدام به پنچر کردن ساینا می‌کنند، اما راننده با این حال به فرار خود ادامه داده و حاضر به تسلیم نمی‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: ماموران در ادامه برای متوقف کردن خودرو با رعایت قانون به کارگیری سلاح بازهم اقدام به تیراندازی می‌کنند که در این حین یکی از تیر‌های شلیک شده به سمت دیگر لاستیک خودرو کمانه کرده و به راننده متواری اصابت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: با زخمی شدن راننده خودرو سرقتی، ماموران وی را به سرعت به مراکز درمانی منتقل می‌کنند، اما این فرد علی رغم تلاش پزشکان جان خود را از دست می‌دهد.

سرهنگ دلیری با اشاره به دستگیری دیگر سرنشین خودرو سرقتی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد هردو نفر آن‌ها از سارقان سابقه دار بوده و به تازگی از زندان آزاد شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پایان و با تاکید بر اینکه مبارزه با پدیده سرقت در اولویت کار پلیس قرار دارد، افزود: وظیفه مأموران انتظامی برخورد قاطعانه با سارقان و افرادی است که با اقدامات خود باعث ایجاد ناامنی در جامعه می‌شوند.

کدخبر: 835211 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟