عملیات ویژه آتش نشانان در آتش سوزی هولناک انبار لوازم  الکتریکی شیراز

 به گزارش رکنا؛ آتش‌پاد محمد هادی قانع اظهار داشت: این حادثه ساعت 06:25 دقیقه صبح امروز 27 مهر ماه در خیابان انوری رخ داد که بلافاصله پس از تماس شهروندان با سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، آتش نشانان ایستگاه های 11، یک، دو، 9، 12 و 3 را به همراه 10 خودروی عملیاتی به محل حادثه روانه کرد.

وی افزود: از همان لحظات اولیه به همراه نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حضور داشت، در خصوص جزییات این حادثه گسترده افزود: محل حادثه مغازه فروش قطعات الکتریکی بود که در قسمت انتهای آن فضایی 700 متری در دو طبقه به صورت کاملا ناایمن و مسقف با ایرانیت با کاربری انبار انواع قطعات و لوازم الکتریکی وجود داشت.

آتش پاد قانع ادامه داد: نشانه های ظاهری و بررسی اولیه حاکی از آن بود که حریق به صورت کندسوزی آغاز و به دلیل ناایمنی محل حادثه و عدم آگاهی شهروندان و مالک، بخش زیادی از لوازم طعمه شعله های آتش شده بود.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز، با اشاره به بافت قدیمی منطقه و ساختمان هایی با سقف های شیروانی تصریح کرد: به دلیل حساسیت محل حادثه و جلوگیری از سرایت شعله های آتش به ساختمان های اطراف، آتش نشانان به محض رسیدن به محل ، با توجه به گستردگی حریق و وجود شعله های سرکش آتش سریعا با تقسیم شدن به چند گروه عملیات اطفا را آغاز کردند.

 

کدخبر: 834530 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟