این مرد بی شرم  را می شناسید؟ / او زنان تهرانی را شکار می کرد + عکس بدون پوشش

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، رسیدگی به شکایت های سریالی زنان تهرانی با موضوع تجاوز و زورگیری از مدتی قبل در دستور کار ماموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

شاکیان در اظهارات مشابه می گفتند که در شهرک مینی سیتی مشغول عبور از نزدیکی پارک مهرگان در نزدیکی پارک ترافیک بودند که مورد حمله مرد ناشناس قرار گرفتند و سپس در خلوتی پارک و در مکانی که تردد خیلی کم است مورد تجاوز قرار گرفته اند.مرد متجاوز سپس اموال این زنان را به سرقت برده بود.

با اطلاعاتی که این چهار نفر در اختیار ماموران قرار دادند، متهم شناسایی و دستگیر شد.در بررسی های اولیه مشخص شد که این فرد زنانی را که به تنهایی در حال عبور از نزدیکی پارک های شمال تهران بودند شناسایی می کرد و طعمه نیت شوم خود قرار می داد.

پرونده شکایت ها برای رسیدگی به شعبه 11 دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و در حالی که احتمال می رود شمار شاکیان رو به افزایش باشد، لذا با دستور قاضی حشمتیان رئیس شعبه یازدهم، تصویر بدون پوشش متهم منتشر می شود.

متهم در جلسات تحقیقات مقابل قاضی حشمتیان اتهام خود را انکار کرد اما شاکیان او را شناسایی کرده و اعلام داشتند که این فرد عامل تجاوز و زورگیری است.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران به رکنا گفت: متهم در چند پارک طعمه های خود را شکار کرده و اقدام شیطانی را به اجرا گذاشته است .

وی گفت: چنانچه افرادی در دام این متهم گرفتار شده اند برای شناسایی و پیگیری شکایت شان به اداره 16 پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند و اطمینان داشته باشند که پلیس شکایت آنها را با رعایت امانتداری رسیدگی می کند.

کدخبر: 833334 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟