خانم پرستار خانگی در زندان آموزش سرقت دیده بود / پیرزن های تنها طعمه این زن بودند

به گزارش رکنا؛ فرزندان زن سالخورده‌ای اردیبهشت امسال برای مادرشان پرستار خانگی استخدام کردند تا به کارهای او رسیدگی کند.

این پرستار با رفتارش توانست اعتماد فرزندان پیرزن را جلب کند و هفته‌ای 4 روز به خانه پیرزن می‌رفت. یک ماه و نیم از کار او در این خانه گذشته بود که با سرقت ۵۰میلیون تومان ناپدید شد. با شکایت فرزندان پیرزن تحقیقات پلیسی آغاز و مشخص شد، متهم با سوپ مسموم این زن را بیهوش کرده و با به‌هم ریختن وسایل خانه از آنجا سرقت کرده و گریخته است.

همزمان با شروع تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی تهران مشخص شد، متهم به این شیوه از افراد دیگری هم سرقت کرده است. جست‌وجوها ادامه داشت تا این‌که مخفیگاه او شناسایی و بازداشت شد. 

متهم زن در جریان تحقیقات پلیسی گفت: پیش از این هم به اتهام سرقت‌های مشابه از زنان سالخورده دستگیر شده بودم. مدتی زندانی شده و به‌سختی توانستم رضایت بگیرم و بیرون بیایم. بعد از آزادی تصمیم گرفتم دوباره از زنان سالخورده سرقت کنم. افرادی که به‌دنبال پرستار خانگی برای نگهداری از زنان سالمند بودند را شناسایی کرده و به خانه‌های‌شان می‌رفتم. بعد از آن‌که اعتماد این خانواده‌ها را جلب می‌کردم، در فرصتی مناسب در سوپ یا غذای زنان سالخورده قرص ریخته و آنها را بیهوش و بعد طلاهای‌شان را سرقت می‌کردم.

با اعتراف این زن او در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

 

 

کدخبر: 832836 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟