قتل هولناک پسر جوان در بازار شلوغ مشهد / آبرویم را برد او را کشتم
به گزارش رکنا، دقایق اولیه بامداد روز گذشته زنگ تلفن همراه قاضی ویژه قتل عمد مشهد به صدا درآمد و خبر وقوع یک جنایت، وی را به منطقه گلشهر کشاند. بررسی های مقدماتی حاکی از آن بود که دو جوان به دلیل اختلافات و کینه های قبلی با یکدیگر درگیر شده اند که یکی از مصدومان در بیمارستان سجاد جان خود را از دست داده است و دیگری در بیمارستان شهید هاشمی نژاد، تحت درمان قرار دارد. 
با توجه به اهمیت موضوع و احتمال فرار فرد مجروح، بلافاصله قاضی «محمود عارفی راد»، دستور داد تا نیروهای انتظامی جوان 22 ساله را در مرکز درمانی بازداشت کنند و خود نیز پس از انجام تحقیقات میدانی در محل وقوع جنایت عازم بیمارستان شهید هاشمی نژاد شد.
«محمد جواد – ج» (متهم تبعه خارجی) که فقط بخشی از سر و صورتش کبود شده بود در پاسخ به سوالات مقام قضایی گفت: به دلیل اختلافاتی که با هم داشتیم سال گذشته از «مجتبی – ح» (مقتول 27 ساله تبعه افغانستان) شکایت کردم و بعد هم مجبور شدم تا رضایت بدهم اما او همچنان پشت سر من حرف های نامربوط می زد تا آبروی مرا ببرد! من هم عصبانی شدم و هنگامی که او سوار بر موتورسیکلت برای خرید به «شلوغ بازار » آمده بود با او درگیر شدم و چند ضربه چاقو بر پیکرش فرود آوردم اما بعد دوستان او روی سرم ریختند و مرا کتک زدند.
تحقیقات قضایی که تا صبح روز گذشته به طول انجامید، بیانگر آن بود که متهم به قتل پس از ارتکاب جنایت، چاقوی خون آلود را نیز در همان منطقه به پشت بام یکی از ساختمان ها انداخته است که با جست و جوی کارآگاهان کشف شد. 
بررسی های بیشتر در این پرونده جنایی توسط سروان منفرد (افسر پرونده) و با دستورات ویژه قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در حالی ادامه دارد که یکی از افراد حاضر در این درگیری نیز بازداشت شده است.
سجادپور
کدخبر: 832481 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟