دیدار با فرمانده پلیس راه کشور به مناسبت هفته نیروی انتظامی/ پیگیری جدی اعطای تسهیلات به پرستاران از طریق بانک ملت

به گزارش رکنا، اعضای هیئت رئیسه نظام پرستاری تهران، روز گذشته دیدارهای متعددی را به منظور بهبود شرایط پرستاران انجام شد.

امین کوهساریان، رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران در خصوص این دیدارها و نتایج آن توضیح داد: در ابتدا هیئت مدیره نظام پرستاری تهران دیداری با اعضای یکی از شعب بانک ملت به منظور اعطای تسهیلات به پرستاران و پیگیری جدی این موضوع داشت.  

کوهساریان گفت: در ادامه اعضای هیئت رئیسه بازدیدی هم از بیمارستان کسری داشتند تا از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه‌های پرستاران این بیمارستان نیز قرار بگیرند.

وی افزود: جلسه سوم که دیدار بسیار مهمی بود دیدار با سردار حسینی، فرمانده پلیس راه کشور و جانشین سردار هادیانفر بود که در دیدار ضمن تبریک و تشکر به مناسبت هفته نیروی انتظامی به نمایندگی از پرستاران تهران از فعالیت‌های فراجا و پلیس راهور، سردار حسینی و مدیر پرستاری کل فراجا تشکر شد.

رئیس هیئت مدیره تهران در خصوص محتوای این دیدارها گفت: مشکلات و مسائل موجود در حوزه پرستاری و همکاری‌های لازم در جلسات مذکور مطرح شد که از جمله آن‌ها طرح ترافیک، جریمه‌های پرستاران در ایام کرونا و برگزاری مسابقات رالی با کمک پلیس راهور بود که قرار شد هر چه زودتر اقدامات و پیگیری‌های لازم در این باره انجام شود.

کوهساریان ادامه داد: در مورد جریمه‌ها قرار شد جریمه‌های ناشی از تردد در ایام کرونا برای پرستاران تحت شرایطی بخشوده شود. در خصوص صدور مجوز طرح ترافیک در صدد افزایش سهمیه به کمک شهرداری و پلیس راهور هستیم که این هم نیازمند پیگیری‌هایی است.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز پرستار، بیان کرد: پیرو این جلسات قرار شد در آستانه روز پرستار به کمک معاونت اجتماعی پلیس راهور، بتوانیم برنامه ریزی‌های لازم برای برگزاری مسابقات خانوادگی رالی انجام شود.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران، در پایان ضمن تبریک هفته وحدت به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) به نمایندگی از پرستاران از خدمات نیروی انتظامی تشکر کرد.

 

کدخبر: 832406 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟