بیانیه سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی به مناسبت 13 آبان

در یوم الله ۱۳ آبان ملت شهید پرور و رشید ایران اسلامی در این سه واقعه تاریخی «تبعیدحضرت امام خمینی(ره) در13 آبان 42، کشتار وحشیانه دانش آموزان انقلابی در 13 آبان 57 و اقدام انقلابی دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در 13 آبان 58 » باردیگر استکبار ستیزی و استقامت و پایداری را به رخ دشمنان انقلاب چشانده و این روز نماد عدالتخواهی و ظلم ستیزی مردم مومن ایران است.

به گزارش رکنا، دانش آموزان و نوجوانان و جوانان عزیز ما در آن مقطع با فریاد آزادی خواهی روز 13 آبان را روز مبارزه با استکبار و روز استواری ملت ایران در مقابل ترفندهای گوناگون استکبار در تاریخ پر افتخار کشورمان ثبت نموده اند. این روز فرصتی است برای برجسته سازی پدیده ضد استکباری و ضد آمریکایی در گفتمان رایج و فرهنگ انقلاب اسلامی و روز فریاد مرگ بر آمریکا و انقلاب دوم ملت ایران می باشد.

13 آبان به ما می آموزد که به آمریکا و استکبار اعتماد نکنیم و با اعتماد به آمریکا ضربه وسیعی خواهیم خورد و راه برون رفت از مشکلات و گرفتاری اقتصادی، اتکاء به خیل عظیم جوانان، پایدای، مقاومت و ایستادگی بر اصولی که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان سکاندار حکیم انقلاب اسلامی ترسیم نموده می باشد.

سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ضمن عمل به وصایای یاران شهیدمان، این روز ماندگار را همگام با ملت شریف ایران و جوانان غیور گام دوم انقلاب گرامی داشته و به تبعیت از اوامر امامین انقلاب، از آحاد مردم شهید پرور دعوت می نماید با حضور حماسی در آیین بزرگداشت این روز تاریخی افکار عمومی را در خصوص جنایات ضد بشری استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار از جمله در تحریم اقتصادی، فتنه انگیزی در حوزه های منطقه ای و بین المللی و عرصه جنگ نرم و فضای مجازی آگاه نمایند.

به امید ناکامی استکبار جهانی در همه عرصه ها

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، سید علیرضا ادیانی

کدخبر: 736248 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟