آخرین خبر از زلزله زدگان در خوی

به گزارش رکنا، معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر کشور از اتمام اسکان اضطراری زلزله زدگان خوی با توزیع ۱۸۰۰ دستگاه چادر خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی یکتا، مرتضی مردای پور در سفر به شهرستان خوی با بیان اینکه با توزیع ۱۸۰۰ دستگاه چادر در مناطق زلزله زده اسکان اضطراری زدگان خوی پایان یافت، گفت: ۱۵۰۰ تخته پتو نیز بین زلزله زدگان توزیع شده، همچنین ۶۵۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته که ارزش ریالی هر بسته حدود ۶۰۰ هزار تومان می‌شود بین زلزله زدگان توزیع شد.

مرادی پور از توزیع ۷۷۶ تخته موکت نیز بین زلزله زدگان خبر داد و گفت: تیم‌های عملیاتی شبانه روزی مشغول کمک رسانی به حادثه دیدگان زلزله ۵/۴ ریشتری خوی هستند.

وی تعداد تیم‌های امداد و نجات هلال احمر در منطقه زلزله زده شهرستان خوی را ۴۵ تیم اعلام کرد و گفت: این تیم‌ها از شهرستان‌های خوی، تبریز، ارومیه، سلماس، نقده، ماکو، میاندوآب، اشنویه و پلدشت حضور دارند.

مرادی پور کل نیرو‌های بکار گیری شده در مناطق زلزله زده خوی را ۲۲۳ نفر اعلام کرد و گفت: ۷۴ خود رو سبک و سنگین نیز در این عملیات بکارگیری شده اند.

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه بیش از ۲۲ هزار و ۵۰۰ نفرجمعیت شهرستان خوی متاثر از حادثه زلزله هستند، گفت: برای رسیدگی فوری و هدفمند به زلزله زدگان مناطق زلزله خوی را به سه بخش عملیاتی شمالی، مرکزی و جنوبی تقسیم کردیم.

 

کدخبر: 831121 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟