اقدام بی شرمانه در کلینیک زیبایی با جسد دختر تهرانی ! /  مرگ این دختر هنگام عمل زیبایی !

به گزارش رکنا؛سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این خصوص بیان داشت: در پی کشف یک جسد نیمه سوخته در بیابان های اطراف آزادراه غدیر در شهرستان نظرآباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

نادربیگی

وی افزود: در ادامه کاراگاهان با انجام اقدامات پلیسی و بررسی سوابق افراد مفقود کشور متوجه شدند که جسد متعلق به دختر جوان ساکن تهران بوده که مدتی پیش خبر مفقود شدن اش به پلیس اعلام شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: با شناسایی هویت جسد، تحقیقات کارآگاهان برای کشف و زوایای پنهان پرونده آغاز و با انجام اقدامات پلیسی اطلاعاتی مشخص شد که مقتول در روز اعلام مفقودی برای انجام عمل زیبایی به یک کلینیک در استان تهران مراجعه و پس از آن خبری از وی دریافت نشده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از بررسی های تکمیلی مشخص شد که مقتول در حین انجام عمل زیبایی دچار ایست قلبی شده و عوامل کلینیک با انتقال جسد او به بیابان های اطراف نظرآباد اقدام به آتش زدن آن کردند.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به دستگیری ۵ نفر در خصوص این عمل غیر انسانی، خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد

 

کدخبر: 830044 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟