علت کتک خوردن آتش نشانان زاهدانی چه بود؟ / شهردار فاش کرد

به گزارش رکنا، محمد امیر براهویی شامگاه شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به حجم خسارات تروریست‌ها و اغتشاش‌گران به اموال عمومی اظهار داشت: شهرداری نهاد عمومی، غیردولتی و مربوط به خود مردم است و امکانات و ماشین‌آلات مربوط به مردم بوده که از محل عوارض خریداری می‌شود.

وی با بیان اینکه حمله به امکانات شهری اتفاقی نادر و عجیب بود که باورکردنی نیست، بیان کرد: در هیچ جایی هیچ‌وقت به ماشین امدادی تعرض نمی‌شود اما دیروز ایستگاه‌های آتش‌نشانی ما را به آتش کشیدند و ماشین‌های آتش‌نشانی را آتش زدند.

تعدادی از ماشین‌های جمع‌آوری زباله را آتش زدند!

شهردار زاهدان با بیان اینکه آتش‌نشانان ما را ضرب و شتم کردند، یادآور شد: ۴ دستگاه ماشین آتش‌نشانی به‌طور کامل در آتش سوخت و اگر الآن آتش‌سوزی شود نمی‌توانیم به‌طور مناسب به مردم خدمات بدهیم.

وی با بیان اینکه هیچ شهروندی به شهر خودش تعرض نمی‌کند، بیان کرد: در بحث پسماند در سطح شهر در بسیاری از قسمت‌ها مخاطره بهداشتی ایجاد می‌شود چراکه تعدادی از دستگاه‌های جمع‌آوری زباله را آتش زدند.

براهویی یادآور شد: با کمبود ماشین مواجه هستیم و نمی‌توانیم در برخی مناطق زباله مردم را جمع کنیم و برخی از مناطق شهری را نتوانستیم پاک‌سازی کنیم.

اغتشاش‌گران اجازه خاموش کردن آتش را ندادند

وی با اشاره به آتش‌سوزی شب گذشته در پاساژهای مردم عنوان کرد: ما دیشب پنج دستگاه ماشین به محل اعزام کردیم اما اغتشاش‌گران اجازه خاموش کردن آتش را ندادند، اگر اجازه می‌دادند می‌توانستیم آتش مغازه‌ها و پاساژهای مردم را خاموش‌کنیم اما به دلیل اغتشاشات و تخریب ماشین‌های آتش‌نشانی اموال مردم سوخت.

منبع : مهر

کدخبر: 829835 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟