انهدام 14 باند مافیایی محموله های ممنوعه در بوشهر + جزییات

به گزارش رکنا،  دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از انهدام ۱۴ باند حرفه‌ای مواد مخدر در استان بوشهر خبر داد و گفت: در نیمه نخست امسال بیش از ۸ تن مواد مخدر در مسیرهای خشکی و دریایی استان کشف شده است.

ارسطو ترکمان‌منش با اشاره به اینکه تمام نقاط مختلف استان تحت رصد نیروهای مقابله کننده با مواد مخدر قرار دارد، اظهار داشت: در این راستا تمام محورهای مواصلاتی زمینی، دریایی، هوایی، سواحل و مرزهای دریایی تحت پایش و رصد قرار دارد.

وی از انهدام 14 باند مواد مخدر کلان در استان بوشهر خبر داد و گفت: در نیمه نخست امسال با انهدام 14 باند کلان بیش از 8 تن مواد مخدر در مسیرهای دریایی و خشکی استان کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 درصد افزایش نشان می‌دهد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اشاره به اینکه این استان در مسیر ترانزیت مواد مخدر قرار دارد تصریح کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد 70 درصد از کشفیات مواد مخدر در شش ماه نخست امسال در مسیر مرزهای دریایی استان کشف شده است.

ترکمان‌منش از کشف بیش از 5.6 تن مواد مخدر در مسیر مرز دریایی خلیج‌فارس و سواحل استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در نیمه نخست امسال بیش از 4.6 تن از مواد مخدر توسط اطلاعات استان بوشهر کشف شده است.

وی با اشاره به کشف 3.1 تن توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در مدت یاد شده خاطر نشان کرد: در این راستا 564 کیلوگرم با تلاش مرزبانی این استان کشف شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر دستگیری یک‌هزار و 700 متهم مربوط به مواد مخدر در استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در راستای ساماندهی و صیانت از آسیب‌دیدگان در نیمه نخست امسال 311 معتاد متجاهر شناسایی و به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شده‌اند.

کدخبر: 829699 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟