بازداشت تبهکارترین شرور کرمان/ او حتی قتل هم انجام داده است

به گزارش رکنا، دادستان عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد از دستگیری شرور مسلح خطرناک جنوب و شرق کشور در محل مخفیگاهش درجنوب استان خبر داد و گفت:متهم سابقه قتل ، گروگانگیری و آتش کشیدن ماشین‌آلات یکی از معادن را درکارنامه سیاه خود به ثبت رسانده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ابراهیم سلیمانی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت:پس از انجام یکسری اقدامات منسجم اطلاعاتی از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج)در اداره کل اطلاعات استان کرمان ،شامگاه امشب متهم درمحل مخفیگاهش در یکی از شهرهای جنوبی استان بازداشت شد.

این مقام قضایی بیان کرد:در این عملیات یک قبضه سلاح جنگی به همراه مقادیری مهمات از متهم کشف و ضبط شده است.

وی اعلام کرد:متهم سابقه شرارت های متعددی طی سال های اخیر از جمله قتل مسلحانه، گروگانگیری مسلحانه، تیراندازی‌های متعدد و قدرت نمایی با سلاح در پرونده سیاه خود به ثبت رسانده است.

دادستان عنبرآباد اضافه کرد: این شرور سابقه‌دار در آخرین شرارت خود درچندماه اخیر اقدام به آتش زدن ۴دستگاه ماشین‌آلات سنگین در یکی از معادن جنوب استان باهدف ایجاد رعب و وحشت ،اخاذی و اخلال در نظام تولید و صنعت نموده بود.

سلیمانی هشدار داد: پاسخ دستگاه قضایی به اراذل و اوباش و افراد شرور، سخت، قاطع، بازدارنده و عبرت‌آموز خواهد بود و اجازه نخواهیم داد این افراد امنیت جامعه را به مخاطره بیاندازند.

این مقام قضایی با قدردانی از هوشیاری و عملکرد جهادی سربازان گمنام امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف در اداره اطلاعات جیرفت و همکاری کارگاهان پلیس آگاهی عنبرآباد که مدافع امنیت شهروندان هستند، گفت: مبارزه با جرائم خشن از مطالبات به حق مردم است و دادستانی در این خصوص از هیچ کوششی فروگذار نیست.

سلیمانی بیان کرد: در شورای طبقه‌بندی زندان هم که به صورت ماهانه برگزار می شود، هیچ یک از امکانات رفاهی به زندانیان جرائم خشن اعطا نمی‌شود.

دادستان عنبرآباد درپایان گفت: رسیدگی به این پرونده‌ در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد خارج از نوبت انجام خواهد شد.

کدخبر: 829382 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟