اقای مجری رادیو بازداشت شد !

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان زنجان از شناسایی و دستگیری فردی که با ادعای برنده شدن در مسابقه‌ای در رادیو جوان ، ۱۰ میلیارد ریال از ۲۵ شهروند کلاهبرداری کرده بود، توسط پلیس فتای خدابنده خبر داد.

در پی ارجاع پرونده‌هایی به پلیس فتای شهرستان خدابنده مبنی بر کلاهبرداری تلفنی از چند شهروند توسط یکی از مجریان رادیو جوان ، موضوع جهت شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

سردار ” محمد طراقیه ” در بیان این موضوع گفت: بنا بر اظهارات شاکیان پرونده، فردی خود را از مجریان رادیو جوان معرفی و طی تماس تلفنی عنوان داشته که آن‌ها برنده مبلغی وجه نقد در مسابقه رادیویی شده و سپس با ترفند‌های خاص و چرب زبانی افراد را برای دریافت جایزه به دستگاه عابر بانک هدایت و با شگردی فریبکارانه حساب بانکی آن‌ها را خالی می‌کرد.

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند و متهم را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیرنمودند.

سردار طراقیه با اشاره به اینکه ۷ همدست دیگر متهم که خود را مجری رادیو جوان معرفی کرده بود نیز در این خصوص شناسایی و دستگیر شدند، گفت: متهمان در بازجویی اولیه به ۲۵ فقره کلاهبرداری به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه افراد کلاهبردار پس از تشکیل پرونده اولیه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، به عموم شهروندان خاطر نشان کرد همواره توصیه‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت مواجهه با هرگونه موارد مجرمانه، آن را از طریق مرکز فوریت‌های سایبری با شماره ۰۹۶۳۸۰ به پلیس فتا اطلاع دهند.

کدخبر: 828304 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟