محموله وحشتناک در ارومیه کشف شد / قاچاقچیان هدف شومی داشتند

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی از کشف ۱۴۲ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز با اشراف اطلاعاتی پلیس خبر داد.

سردار رحیم جهانبخش اظهار داشت: در اجرای مبارزه با سلاح و مهمات غیر مجاز و تقویت مولفه‌های امنیت عمومی در سطح استان، طی عملیاتی منسجم، با اشراف اطلاعاتی و مشارکت مردم شریف استان، پلیس موفق شد افرادی که در زمینه خرید و فروش سلاح غیر مجاز که قصد ایجاد ناامنی در کشور در جرایم حوزه اجتماعی همچون قتل، تهدید و تعرض به اموال عمومی و... داشتند، را شناسایی کند.

وی تصریح کرد: با رصد اخبار واصله و بررسی‌های تخصصی و با هماهنگی‌های قضائی، در بازرسی از مخفیگاه متهمان  ۱۴۲  قبضه سلاح (۲۰ قبضه سلاح جنگی و ۱۲۲ قبضه سلاح شکاری) کشف شد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی با تاکید به اینکه پلیس هرگز اجازه جولان و فعالیت به اشرار و قاچاقچیان سلاح را در سراسر استان نخواهد داد، بیان داشت: در این زمینه ۳ باند بزرگ متلاشی شد و در این عملیات ۷  متهم دستگیر و ۴ دستگاه خودرو توقیف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سردار جهانبخش با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است و به طور جد با عاملان ایجاد ناامنی مردم در استان برخورد شدید خواهیم کرد، اظهار داشت: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی و مخل امنیت عمومی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می‌باشد.

 

کدخبر: 828301 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟